Starkt växande lånerådgivare söker en ny Partneransvarig

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att vara företagets ansikte utåt mot samarbetspartners, då närmast banker och försäkringsbolag. Du arbetar med att vårda och utveckla relationer för att det gemensamma samarbetet ska växa och må bra. Det innebär att träffa våra partners på kundmöten, hålla i workshops, hålla i presentationer och informera kunderna om nya produkter och tjänster. I korthet består ditt ansvar i att:
• Förvalta och utveckla befintliga partners
• Uppföljning och förhandling av avtal och framtida partnerskap
• Följa upp, analysera och dokumentera arbetet mot partners

Tjänsten är en rekrytering och vår kund sitter i ljusa fina lokaler mitt i Stockholm. Du kommer att bli en del av ett team på tre personer.

Om företaget
Vår kund arbetar med låneförmedling och etablerades i mitten av 2000-talet. Företaget ingår i en koncern där andra systerbolag arbetar med närliggande produkter.

Din profil
För att lyckas i denna roll och komma in rätt tror vi att du har några års erfarenhet av att arbeta med relationer och affärer. Du trivs med att arbeta med externa kontakter och vill leverera kundnytta till våra partners. Du kan se detaljer men även skaffa dig en uppfattning om den övergripande situationen för att förstå bästa vägen framåt i en given situation. Då vi arbetar med många olika kunder behöver du tala och skriva svenska och engelska obehindrat. Du ser det som en naturlig del i ditt arbete att dokumentera och administrera det du gör och du arbetar obehindrat i Excel och Microsoft Office.

Som person är du trygg i dig själv och står stadigt på jorden. Du drivs av att ge service och utveckla befintliga affärer på ett innovativt sätt, snarare än att jaga in nya. Rollen kräver att du har lätt för att anpassa dig till olika typer av människor och situationer då varje kund och kundkontakt är unik. Vi arbetar med både stora och små partners och alla är lika viktiga. I rollen krävs det att du är orädd och vågar ta produktiva diskussioner med dina partners och du kommer även att få förhandla avtal för gemensam nytta.

Är det dig vi söker? Ansök idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Joel Claeson.

Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang, är professionella och har en passion för personal. Det är viktigt för oss att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekrytering eller bemanning. Det ska vara enkelt att arbeta med oss. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, från juniora tjänster till chefer- och specialister.

2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 21 juni 2017

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


Vice President Sales Area Northern Europe

Vice President Sales Area Northern Europe

27 november 2024

27 november 2024

SAP ABAP IS-U & CRM Developer

SAP ABAP IS-U & CRM Developer

27 november 2024