OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Vi är ett innovativt och växande företag som tillhandahåller bostadstjänster. Vår vision är att erbjuda en tjänst som inte bara täcker Stockholms län, utan även alla län i Sverige samt delar av Europa.
Vårt innovativa tillvägagångssätt har redan visat bevisad framgång i Stockholm, och nu står vi inför en spännande expansionsfas med målet att nå fler målgrupper och täcka hela landet.
Vem vi söker
Är du redo för en förändring i ditt liv och karriär? Vi letar efter en driven och djärv medarbetare till vårt team för arbete inom försäljning och affär- och verksamhetsutveckling. Du drivs av att skapa en produkt / tjänst som är fläckfri och ser möjligheter bakom problem. Du ska ha erfarenhet av att arbeta med processer och se detta som en viktig del i att skapa en hållbar verksamhet. Expansion och möjligheter ska vara dina ledord och du ska kunna se behoven som finns på bostadsmarknaden globalt. Som en viktig medlem i vårt team kommer du att arbeta nära grundaren och teamet för att stödja och maximera verksamhetens effektivitet och utveckling.
Kvalifikationer:
• Stark affärskänsla och förmåga att arbeta självgående.
• Engagemang för att hantera och lösa utmaningar inom bostadsmarknaden.
• En positiv inställning och viljan att bidra till företagets framgång.
Vad vi erbjuder
Vi erbjuder dig möjligheten att vara med och bygga något stort. Tillsammans kan vi skapa en tjänst som inte bara överträffar förväntningar utan också förändrar bostadsbranschen. Du får chansen att arbeta i en dynamisk och inspirerande miljö.
Ansökan
Är du redo att ta nästa steg i din karriär och vara med på vår framgångsresa? Skicka din ansökan och CV till Sarah Meshkin Mojeh på sarah@meshkin.se så snart som möjligt.
Tjänsten avser en plats, så ta chansen och ansök nu! Observera att lön är i direkt påverkan av verksamhetens utveckling.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.