Starta 2023 som kundtjänstmedarbetare – nattskift på Cypern

Starta 2023 som kundtjänstmedarbetare – nattskift på Cypern

Arbetsbeskrivning

Vill du jobba i 7 dagar och sedan njuta av 7 dagars ledighet i solen? Vill du samtidigt testa på ett nytt äventyr i ett soligt land där du kommer att ha tid att utforska och njuta av ön och alla dess 340 soldagar? Vill du utvecklas både personligt och professionellt?
Då kommer du att bli glad att höra att vi på SITEL Cyprus just nu söker svenska kundtjänstmedarbetare för att arbeta nattskift.


Om tjänsten:
I denna tjänst kommer du att arbeta som svensktalande kundtjänstagent för en av våra kunder inom finansvärlden, som är ett snabbt växande internationellt företag. Ditt jobb kommer att bestå av att hjälpa kunder både via Chatt och Mail med frågor om fakturor, återbetalning och allmän support. Den viktigaste uppgiften är dock att ge kunden en bra upplevelse och lämna dem med en positiv känsla. Bara för att vara tydlig, du kommer inte att göra någon försäljning. Detta är en roll i nattskift, vilket innebär att man skulle arbeta 1 veckas nattskift och ha ledigt följande vecka. Mer detaljer kommer!

För denna tjänst erbjuder vi dig:
Konkurrenskraftig fast månadslön
Betald utbildning
Prestanda bonus
20% extra på din timlön
Specialrabatter och erbjudanden med lokala restauranger, kaféer, gym och många fler

Eftersom vi vill att du ska ha de bästa förutsättningarna för att trivas och lyckas med oss ​​på SITEL kommer vi också att tillhandahålla:
Karriärutvecklingsmöjligheter
Modernt, nyrenoverat och centralt beläget kontor
En internationell arbetsmiljö
Hjälp med lokal administration som att öppna ett bankkonto och immigrationsformulär
Månatlig SITEL-aktivitetsdag (utforskar Cypern)
Stöd från Teamledare, HR och fantastiska kollegor!



Kvalifikationer
För att lyckas i detta jobb måste du ha:
Flytande svenska språkkunskaper i både tal och skrift, konversationskunskaper i engelska
Vill arbeta med kundtjänst
God datorvana
Självständig person som fungerar bra på natten
Om du har tidigare erfarenhet av kundservice eller service i allmänhet tycker vi att det är bra, men det är inget krav för att du ska ansöka.

För att trivas i denna roll och arbetsmiljö har du även god kommunikationsförmåga, förmåga att multitaska och se dig själv som en lagspelare som vill utveckla dig själv.


Om oss
SITEL Cyprus är placerat i Larnaca där vi har 3 kontor idag. Det är ett snabbt växande multinationellt företag där vi bland annat erbjuder fler clienter nordisk kundservice inom modebraschen, gamingindustrin och finans värden. Kontoret är modernt och präglas av en varm, gemenskaplig och vinnarkänsla bland våra drygt 600 kollegor. Kontoret består av medarbetare från Sverige, Norge, Danmark, Finland, Tyskland, England, Holland med mera.
Vi hoppas att du skulle vilja arbeta för ett multinationellt företag i en internationell miljö med kollegor och kunder från hela världen!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sitel
  • 4 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 december 2022
  • Ansök senast: 1 januari 2023

Postadress

Östra Storgatan 26
GÄVLE, 80302

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024