Starta din karriär som CER och fortsätt resan i Malaga

Starta din karriär som CER och fortsätt resan i Malaga

Arbetsbeskrivning

Vi vill ha fler kollegor!


VI ÄR TRANSCOM
Transcom är en global specialist inom kundservice och kundnöjdhet genom vårt omfattande nätverk av 50 kontaktcenter i 21 länder på 33 språk (wow!). Vi drivs av innovation och har en passion för att hjälpa människor att lösa problem. Dessutom är vi en av Sveriges största arbetsgivare för unga människor.


DIN ROLL
Vi letar efter mötesbokare som kan hjälpa vår partner att ytterligare stärka sin position på företagsmarknaden. Vi letar efter säljare som är bra med människor, som vill utvecklas vidare som säljare och som har förmågan att stå på och ge lite extra för att uppnå resultat. Du har en god empatisk förmåga och kan umgås samt prata med många olika personlighetstyper. Du har god säljkompetens och besitter en hög arbetsmoral!


Vår partner är en välkänd aktör på företagsmarknaden, vilket är en mycket spännande och utvecklande position. Efter en period som mötesbokare i Stockholm har du möjlighet att arbeta med samma kund i Malaga, Spanien.


I din roll kommer du att boka möten för vår kund per telefon, du kommer att arbeta för den svenska företagsmarknaden.


VI SÖKER DIG SOM
Du kommunicerar bra skriftligt och muntligt. Fungerar med att arbeta med uppsökande försäljning till nya kunder. Du drivs av goda värden och att tillsammans kämpa mot samma mål. Besitter det lilla extra för att uppnå dina egna mål och du stimuleras av att goda resultat. Du är lösningsorienterad med en god arbetsmoral. Lätt för att lära dig samt har tidigare erfarenhet av att använda olika datorsystem och har inga problem att använda telefonen som ett arbetsredskap.


Kompetansekrav:


Svenska flytande i tal och skrift
Engelska flytande i tal och skrift
God teknisk förståelse



DETTA FÅR DU
Befattning: Customer Experience Representative
Arbetstid: Öppettider, 08:00-17:00
Anställningsgrad: 100%
Anställning: Placerad i Stockholm fram till mars och därefter Spanien, Malaga
Startdatum: Omgående


Möjlighet att hantera din egen vardag. Säljträning och vägledning i att arbeta med ett starkt och varumärke. Möjlighet till personlig utveckling med fokus på kompetensutveckling. En ambitiös och stabil arbetsgivare med långsiktiga mål. En energisk och ambitiös arbetsmiljö. Kollegor med lång erfarenhet av försäljning. På Transcom arbetar vi som ett team och tillsammans mot ett gemensamt mål där alla hjälper varandra.


REKRYTERINGSPROCESSEN
Du behöver inte skicka något CV till oss. Efter att du fyllt i din ansökan via vår hemsida kommer du att få ett mail med 4 tester som är första steget i vår urvalsprocess. Vid godkända tester är nästa steg en telefonintervju.
Överensstämmer din profil med det vi söker, bjuder vi in dig till en av våra kandidatdagar. Där får vi möjlighet att berätta mer om tjänsten samtidigt som vi får lära känna dig bättre genom en personlig intervju.
Intervjuer genomförs löpande så skicka in din ansökan redan idag!
För mer information om tjänsten, maila oss på jobb.sverige@transcom.com

Kontaktpersoner på detta företaget

HR Manager Stockholm Jennifer Kendrick
08-12080066
Business Manager Inger Sandin

HR Manager Louise Anderberg

Rekryterare Eva Hägglund

Rekryterare Marie Johansson

HR Assistent Marie Fjällrot
070-7768037
Office administrator Julia Holmberg

Rekryteringsspecialist Elin Melkersson

Rekryteringsspecialist Elin Melkersson
0707768014
Rekryterare Olivia Pettersson
0707768053

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Transcom AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 december 2020
  • Ansök senast: 21 december 2020

Besöksadress

Rålambsvägen 17, 10 tr
Stockholm

Postadress

Box 34006
Stockholm, 10026

Liknande jobb


21 december 2024

21 december 2024