OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Söker du efter en möjlighet att jobba inom reseindustrin? Vill du ha en full utbildning på GDS bokningssystem och processer så att du kan ge högsta nivå av service till affärsresenärer? Då har vi det perfekta jobbet till dig!
Vår kund är en av världens ledande online affärsresebyråer och vi söker efter duktiga kollegor som vill arbeta hårt, till vårt team. Vi erbjuder hjälp och assistans till alla resenärer 24/7, så vi arbetar i olika skift (dag och nattpass, ej varierande), då vi behöver vara tillgängliga på telefonen och mejl varje dag (när du fyller i din ansökan kan du välja det skift som du föredrar).
ildning på bokingssystem samt:
-Har gymnasieutbildning (eller högre)
-Har minst 2 års erfarenhet av kundtjänst eller försäljning
-Är van vid Call center miljö
-Är villig att delta i en 12 veckors utbildning som kommer bli en grund till din karriär i vårt företag
-Har svenska som modersmål (eller har certifikat för nivå C1, om du ej har svenska som modersmål)
-Har goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift
Då erbjuder vi dig ett jobb inom ett företag som är en av de ledande inom teknologi för resebranschen och:
-Fullt spanskt kontrakt, med tillgång till det spanska socialförsäkringsskyddet (tillgång till det spanska vaccinationsprogrammet för Covid-19)
-Betald utbildning
-Möjlighet att få bonus efter 3 månader
-Möjlighet att vara en del av ett multinationellt företag med goda karriärmöjligheter
-Betald semester från första året
-Året runt arbete
-Flyttpaket där så är tillämpligt
-Rymligt och modernt kontor
-Welcome Bonus av 1500? (kontakta rekryteraren för mer information)
-Vill du arbeta hemifrån eller vårt rymliga, moderna kontor? Vilken passar dig bäst? (OBS: du måste vara bosatt i Spanien)
Om du är intresserad? Som första steg, skicka då in din CV på engelska.
Startdatum: 15th November and 17th Jan
How does Webhelp respond to the Covid-19 situation?
Due to the current situation, we are receiving more questions regarding vacancies and practical questions about e.g. job start. We understand why and therefore, you can read here how we are responding to the Covid-19 situation.
If you need further information, you are always welcome to contact our HR team, who is more than happy to answer your questions.
Making business more human for the world's most exciting brands
We live in an era of fast connectivity and AI. Today, human experiences have even more power to make businesses come to life in customers' hearts and minds.
Webhelp is committed to making business more human.
It's through this commitment that Webhelp enriches customer experience, and designs business solutions that create value for the world's most exciting companies.
Webhelp is a partner across a range of services including customer experience solutions, social media moderation through to payment services.
Hundreds of brands across the world trust Webhelp because of their people, the culture they work in, and the ideas and technology they put to work.
Webhelp believes that Emotional Intelligence creates a lasting impact, and their skill in marrying a differentiating human touch to the right technology is what makes a real difference for their clients.
By choosing Webhelp they access the passion and experience of 60,000 game-changers from more than 170 locations in over 40 countries. Each one determined to bring their own intelligence, empathy, and experience to the table every day. Webhelp invests in people and the environment they work in because they know that when people thrive, it has a powerful impact on them, their customers, and their partners' business.
Webhelp believes that making business more human leads to a better customer experience - and a healthier bottom line.
Webhelp is the European leader in their industry, with a revenue of ?1,4B in 2018, and aims for a global leadership position.
Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019.
More information can be found at www.webhelp.com
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.