OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Bagport hanterar 30 000 uphittade föremål varje år. Denna tjänst är på SJ och haterar gods från samtliga SJ tåg i Sverige. Som stationsassistent möter kunder som tappat bort föremål och hjälper kunderna med att få tillbaka sina föremål. Arbetet är uppdelat på olika arbetsstationer, kundmottagning vid disk, telefonkontakt i telefonrum, administrativa uppgifter på kontoret samt upphämtning av hittegods från olika områden på Stockholms central. Arbetet utförs självständigt. Under en arbetsdag arbetar upp till 3 peroner på SJ Hittegods.
Kravprofil
minst 20 år, mycket goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift. Goda kunskaper i svensk stavning är ett krav. Tidigare erfarenhet av serviceyrket som ex arbete i kassa eller på kundtjänst är mycket meriterande. Som person bör du vara mycket noggrann, initiativrik, flexibel och tycka om att jobba i ett högt tempo. Att du är glad och öppen ser vi som en självklarhet.
Arbetstid varierar måndag-fredag mellan 07.30 till 19.15