OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu har du möjligheten att ta ansvar för driften av flera av Sveriges välrenommerade bensinstationer! Om du har några års erfarenhet inom service och en genuin passion för teknik samt problemlösning, kan du vara den vi söker för din första tjänst inom teknisk support. Sök redan idag då vår rekryteringsprocess pågår löpande!
OM TJÄNSTEN
Vår kund är ett av få företag inom sin nisch i Sverige. De behöver nu stärka upp sin supportlinje med en First Line Support med start efter årsskiftet. Stationssupporten ansvarar för drift och support för de stationsnära systemen såsom kassasystem, tankpejlar, menyskärmar, kommunikation samt transaktionsadminstration m.m på bemannade och obemannade stationer. Du kommer ingå i en grupp med 6 kollegor som är alla har sin placering på kontoret centrala i Stockholm.
Som supportmedarbetare kommer du ingå i ett team på 6 kollegor som alla har sin placering på kontoret i centrala Stockholm. Arbetet innebär många kontaktytor och bedrivs i nära samarbete med såväl interna kollegor som med externa samarbetspartners. Den första tiden i din nya roll kommer du få introduktion i de system vår kund använder för att därefter kunna arbeta självständigt och med gruppen. Du har även seniora och kompetenta kollegor som kan stötta upp dig i ditt arbete.
Detta är ett konsultuppdrag på heltid med start 2024-01-08 till och med 2024-12-31. Rollen innebär varierande arbetstider vardagar enligt schema. Även beredskap kvällar och helger ingår. Beredskapen utgår från bostad eller liknande.
Du erbjuds
- En möjlighet att utveckla dina tekniska färdigheter i en varierande supportroll!
- Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Support mot externa leverantörer och servicepartners
* System- och transaktionsövervakning
* Programuppdateringar av kassa och annan teknisk utrustning
* Hård- och mjukvarusupport mot kunds interna organisation
VI SÖKER DIG SOM
- Har grundläggande tekniska-/IT-kunskaper
- Har god datorvana
- Talar och skriver svenska och engelska obehindrat
- Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av en supportroll
I denna rekryteringsprocess kommer vi lägga stort vikt vid dina personliga egenskaper. För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Samarbetsinriktad
- Strukturerad
- Självgående
- Kommunikativ, dvs. god förmåga att förklara komplexa frågor på ett enkelt sätt
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231