OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Vår kund Stena Recycling är Sveriges ledande återvinningsbolag, företaget arbetar med och utvecklar cirkulära lösningar inom alla typer av verksamheter. Med ett långsiktigt perspektiv på människor och miljö erbjuds hållbara lösningar varje dag för såväl kunder som för samhället i stort. Företagskulturen präglas av innovationskraft, nyfikenhet och ambition att i nära samarbete med företagets kunder driva utvecklingen i branschen.
Vill du vara med och skapa nya värden i ett bolag som gör skillnad – på riktigt? Välkommen med din ansökan idag!
Om tjänsten
I rollen som Kundsupport kommer du arbeta i kundserviceteamet i Västernorrland med placering i Timrå. Du blir en viktig del av den regionala kundserviceorganisationen där samarbete, glädje och omtanke är ledord. Du kommer tillhöra ett riktigt bra gäng som värdesätter en god arbetsmiljö och har roligt tillsammans.
Arbetsuppgifter
I din roll som kundsupport skapar du en positiv kundupplevelse genom att vara ansiktet utåt gentemot företagets kunder. Kommunikation och samarbete är en viktig del i ditt arbete och i rollen behöver du kunna förstå och se hela flödet i värdekedjan för att vi tillsammans ska uppnå bästa resultat.
I rollen ingår till exempel:
• Ansvar över att lösa kundens behov både kortsiktigt och långsiktigt, med ett hållbart perspektiv.
•
•
• Ansvar över hantering av inkommande ärenden via olika kanaler, du äger ärenden hela vägen och säkerställer en god kundupplevelse.
•
•
• Arbete i företagets affärssystem och med mail samt telefonen som primära arbetsredskap.
•
•
• Arbete med att hjälpa kunderna att få en god hantering av sitt avfall samt utveckla kundens affär genom att arbeta med merservice, se helheten och söka långsiktiga och hållbara lösningar utifrån kundens behov.
•
•
• Arbete nära med övriga kollegor på anläggningen och tät kontakt med andra medarbetare i bolaget.
•
•
Din bakgrund
• Vi tror att du som söker har några års erfarenhet av kundservice.
• Har du erfarenhet av tidigare likvärdigt arbete eller andra erfarenheter är detta meriterande.
• Du behöver ha gymnasieutbildning eller annan motsvarande utbildning.
• Vi ser också att du tidigare har arbetat med Office-paketet samt att du har en fallenhet för att lära dig nya affärssystem.
Personliga egenskaper
Det viktigaste för oss är din inställning, ditt driv och din vilja att utvecklas. Arbetet förutsätter att du som person är serviceorienterad och tycker att det är roligt att bygga nya relationer samt vårda befintliga. För att trivas i rollen är det viktigt att du är nyfiken och på tårna då företaget befinner sig i ständig utveckling. Vi söker dig som är en lagspelare och problemlösare. Genom att bidra med energi och engagemang är du en glädjespridare som medverkar till en god arbetsmiljö.
Anställningsform/omfattning
Direktrekrytering, Heltid.
Tillträdesdag
Omgående.
Information
Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstidens slut.
Forma framtiden med oss!
Lernia är ett av Sveriges ledande företag inom kompetensutveckling och kompetensförsörjning. Vi finns över hela landet och har tjänster inom vuxenutbildning, bemanning, rekrytering och omställning. Varje år får 9 000 bemanningskonsulter jobb på Lernia. Som konsult kan du prova på olika roller, dra nynna nytta av din befintliga kompetens eller kanske ta nästa steg i karriären, samtidigt som du har samma trygghet som hos andra företag. Välkommen till Lernia – tillsammans formar vi din framtid!
Läs mer på lernia.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Passert
0730-922 704
Anders Söderlund
070-695 22 94
Lotta Myllyvainio
072 254 15 10
Fredrik Belin
0722-543 397
Fredrik Belin
072-254 33 97
Lotta Myllyvainio
072-254 15 10
Fredrik Belin
072-2543 397
Fredrik Belin
072 254 33 97
Fredrik Belin
Hanna Karlsson