Stena Recycling söker en serviceinriktad administratör

Arbetsbeskrivning

Stena Recycling är Sveriges ledande återvinningsföretag med ett rikstäckande nät av filialer och produktionsanläggningar. Företaget omhändertar avfall från industri, handel och kommuner och erbjuder kvalitets- och miljösäkrade lösningar för insamling och förädling av järn- och metallskrot, rostfritt, returpapper, plast, farligt avfall och andra kemikalier samt övrigt verksamhetsavfall. Stena Recycling ingår i Stena Metall-koncernen som också återvinner elektronikskrot och aluminium samt bedriver internationell handel med stål, metall och olja.

Stena Recycling AB är inne i en expansiv fas och behöver stärka upp med ytterligare en person till återvinningsstationen i Timrå.

Arbetsbeskrivning
Är du en skicklig administratör som både kan ge service till våra kunder vid invägning av avfall i kombination med administrativt arbete?
Vill du dessutom lära dig vår verksamhet från grunden och utvecklas tillsammans med oss, då är det dig vi söker.

Du kommer att arbeta i nära dialog med dina kollegor och ni verkar för att optimera sälj- och administrationsprocessen för att leverera med hög kvalitet i rätt tid.

Dina arbetsuppgifter kommer bl a att bestå av:

•Ordermottagning
•Support till kunder
•Invägning av material
•Viss transportplanering
•Framtagande av ekonomiska rapporter samt månadsavslut
•Bokning av omkostnadsfakturor och avräkning
•Fakturering
•Månadsbokslut

Vem är du?
Vi vänder oss till dig som har 3-årig gymnasieexamen. Har du erfarenhet från logistik/transportbranschen ser vi det som meriterande. Du har dessutom några års erfarenhet av administration, fakturering och bokslut.

Som person är du prestigelös, serviceinriktad och du har lätt för att hantera olika människor. Du har god struktur, överblickar helheten och drivs av att arbeta självständigt mot uppsatta mål.

Du är engagerad och har en naturlig fallenhet för att skapa motivation hos andra och vi vill gärna att du blir en drivande kraft på filialen. Vi erbjuder goda utvecklingsmöjligheter för rätt person.

Kontaktperson
Vi samarbetar med Experis AB och vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att ringa Karin Ljusner på telefon 072-550 45 17, karin.ljusner@se.experis.com.
Din ansökan med CV och personligt brev vill vi ha via länken nedan, senast den 9 augusti.

Kontaktpersoner på detta företaget

Therese Rocafort Svensson

Angela Ekelöf
0340-66 42 71
Åsa Mårtensson
031-61 72 17
Mathias Ericson
0650-356 93
Emma Larsdotter Moström
090-702361
Jenny Viklund
0660-599 76
Helene Mårtensson
040-660 63 32
Hanna Eriksson
+4611194358
John Johansson
+46 703 24 25 19
Gosta Dreifeldt
+4642371645

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Experis Finance Huvudkontor
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • 100% Enligt överenskommelse
  • Publicerat: 8 juli 2015

Besöksadress

Klarabergsgatan 29
None

Postadress

Klarabergsgatan 29
Stockholm, 11181

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024