OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Letar du deltidsjobb och har tidigare erfarenhet av kundtjänstyrket? Är du van vid telefonen som främsta verktyg och har god datorvana? Vi söker dig som vill utvecklas inom service samtidigt som du får chansen att jobba i ett dedikerat och motiverat team. Läs vidare för att ta reda på om det är just dig vi efterfrågar!
Om tjänsten
Perido söker en kundservicemedarbetare på deltid till vår kund; ett globalt företag verksamt i 18 länder som tillhandahåller affärs-, marknads- och kreditinformation. Tjänsten är placerad strax norr om Stockholm och arbetstiderna är mellan klockan 10 – 15, måndag till fredag.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundservicemedarbetare kommer du, tillsammans med ditt team, att fungera som en länk mellan företaget och kunderna. Ni är företagets ansikte utåt och det är här kunderna får ett första intryck, så du ser till att det blir både professionellt och uppskattat genom ett trevligt bemötande på såväl mejl som telefon. Frågorna som du får berör bland annat system, fakturor, avtal och användarfrågor kopplat till tjänster och du hjälper kunden att hitta rätt och är behjälplig med svar. För att komma bra in i rollen får du en introduktion till företagets produktutbud när du börjar och med tiden får du möjlighet att utveckla din kunskap mot specifika områden. För den med driv och vilja ges även möjlighet att få medverka i olika projekt och produktutvecklingar.
Dina egenskaper
Det här är för dig som har erfarenhet av service och vill utvecklas och växa i rollen. Du som söker tjänsten trivs i en miljö där tempot stundtals är högt och klimatet dynamiskt, du motiveras av samarbete och laganda. Här erbjuds du en tjänst på ett företag med stark gemenskap, hjälpsamma kollegor och positiv energi! Vi ser att du har telefonvana, är skicklig på att kommunicera och har lätt för att sätta dig in i kundernas problem. Genom att vara förstående och pedagogisk hjälper du dem på bästa möjliga sätt. Vidare tror vi att det faller sig naturligt för dig att ta ansvar och ser komplexa frågor som motiverande. Till sist tror vi att du är snabblärd, anpassningsbar och nyfiken.
Har vi just beskrivit dig? I så fall kanske du är vår nästa stjärna! Skicka in din ansökan redan idag, vi ser fram emot att läsa den!
Vi söker dig som har:
Erfarenhet från serviceyrke
Erfarenhet av arbete med telefon
Tekniskt intresse
Goda datakunskaper
Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
Plus i kanten:
Erfarenhet från CRM-system och ärendehanteringssystem
Kunskaper i norska, danska, finska eller tyska
Omfattning och tillträde
Deltid 50%, konsultuppdrag till 2021-03-29 med chans till förlängning. Tillträde 2020-11-16.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.
Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringsassistenter dig. Ange tjänsten referensnummer 32006 i ämnesraden.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk https://perido.se/for-jobbsokande/ och https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.
#jobbjustnu