OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
På IT-Supporten är vi ett glatt gäng om 6 medarbetare som ansvarar för användarsupporten internt och vi är en del av Deloittes IT-avdelning som består av
totalt 18 medarbetare. Våra kunder är våra medarbetare i Deloitte Sverige, som vi supporterar med att lösa tekniska problem via telefon och e-post och även vid vår supportdisk. Vi använder oss av modern hårdvara såväl som mjukvara. Vi ligger mycket väl i framkant med vår tekniska miljö vilket bidrar till en utmanande och stimulerande miljö att arbeta i.
Du har minst 3 årigt gymnasium, gärna med någon form av IT-relaterad utbildning. Du är flytande i svenska och engelska både i tal och skrift. Du gillar problemlösning och du har en bra förmåga att behålla lugnet i stressande situationer. Vi löser ärenden via både telefon, mail och walk-in. Du kan jobba självständigt såväl som tillsammans med andra. Erfarenhet från någon typ av servicearbete är meriterande, och gärna erfarenhet av supportarbete och felsökning. Erfarenhet av Windows 10 och Office 2016, samt Apple produkter och iOS. Det är ett plus om du har erfarenhet av Mac, men inget krav.
På IT-Supporten är vi ett glatt gäng om 6 medarbetare som ansvarar för användarsupporten internt och vi är en del av Deloittes IT-avdelning som består av
totalt 18 medarbetare. Våra kunder är våra medarbetare i Deloitte Sverige, som vi supporterar med att lösa tekniska problem via telefon och e-post och även vid vår supportdisk. Vi använder oss av modern hårdvara såväl som mjukvara. Vi ligger mycket väl i framkant med vår tekniska miljö vilket bidrar till en utmanande och stimulerande miljö att arbeta i.
Kontaktpersoner på detta företaget
HR-coordinator Åsa Belin
Rekryterare Karin Andersson
075-2463202
Rekryteringsansvarig Karin Andersson
075-2463202
HR Manager Carl Linderoth
0700803347
Ansvarig för lönegruppen Philip Maycock
0703135536
Chef IT-support Solveig Askaner
Andres Moora
073-397 11 11
HR Coordinator Emma Hjelm