OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi rekrytterar en Avdelningsansvarig för mejeri till Hemköp Hornstull
Om rollen som Avdelningsansvarig
För dig som vill ha ett övergripande ansvar för en eller flera avdelningar är rollen som avdelningsansvarig helt rätt.
Du kommer att ansvara för både inköp och försäljning samt för att avdelningen uppnår våra gemensamt ställda mål.
Kunden är kärnan i vår verksamhet. Därför är den dagliga kundkontakten viktig för att skapa en positiv butiksupplevelse.
Tillsammans med dina medarbetare ska du säkra lönsamheten och se till att rutiner följs liksom att vi följer upp bruttovinst och försäljning.
I det ingår att medarbetarna får rätt information, utvecklas och trivs samt att arbetet i butiken fungerar smidigt och bra.
Andra arbetsuppgifter inkluderar även driften av butik, kampanjplanering och varuförsörjning.
Tjänsten är på heltid och provanställning tillämpas.
Om dig
Att du är matintresserad, bra på att driva försäljning och tycker om att arbeta med människor, är en förutsättning för rollen.
Lika självklart ska du ha kunskap om produkterna som ingår i ditt ansvarsområde.
Dessutom behöver du känna till grundläggande ekonomiska nyckeltal och ha vana av att arbeta i butik.
Eftersom du ska leda och utveckla dina medarbetare behöver du vara bra på att förklara rutiner, beskriva vilka mål butiken ska nå och vilka utmaningar som finns.
Att du trivs med ett högt tempo är viktigt. Lika viktigt är att du kan delegera arbete, både kan ge och ta feedback och att du inte ryggar för att driva igenom förändringar.
Vi söker dig som har jobbat i liknande position eller om du har tidigare erfarenheter av liknande tjänst.
Ansökan
Du är välkommen att söka tjänsten via länken "Skicka ansökan".
Har du några frågor är du välkommen att kontakta Bethina Frostad på Recruitmore, bethina@recruitmore.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Team Recruitmore
+46 725541165
Stefan T
+46 739800950
Team Recruitmore
Stefan T