OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi rekryterar en Executive Assistant till Qicraft Group
Qicraft söker en strukturerad och service-minded Executive Assistant som genom administration och koordinering ger bästa support och service till CEO och den nordiska koncernledningen. Tjänsten är varierande och spännande där du får arbeta med ett starkt team, på ett framgångsrikt företag och i en spännande och högaktuell bransch.
Om företaget
Qicraft grundades 2001 och är exklusiv distributör av det italienska varumärket Technogym och Nordens ledande partner inom träningsutrustning och hälsoupplevelser. Qicrafts mission och ledstjärna i allt vi gör är ”Activating People”. Vårt mål är att stärka både våra professionella och privata kunder för att nå framgång genom investeringar i hälsa och välbefinnande. Namnet Qicraft återspeglar marknaden vi är verksamma i och de ambitioner vi har. Qi står för energi och rörelse,
Craft står för kvalitet och kompetens. Våra huvudsakliga kunder är träningsanläggningar, privata företag, hälsa- och rehabcenter, offentliga institutioner samt hotell-, spa- och hemmamarknaden.
Om tjänsten
Som Executive Assistant är du CEO:s förlängda arm och finns även behjälplig för den nordiska koncernledningen. Dina arbetsuppgifter kommer vara varierande, men huvudsakligen kommer du genom administration och koordinering ge kvalificerad support och service till CEO. Rollen kräver god struktur och planeringsförmåga samtidigt som det är viktigt att hantera plötsliga frågor och uppgifter som dyker upp löpande med ett stort engagemang och hög servicenivå.
I arbetsuppgifterna ingår bland annat att förbereda nordiska ledningsgruppsmöten, ha översyn på aktiviteter och projekt som ledningsgruppen driver, skriva protokoll, boka möten och resor samt bistå CEO:s arbete och organisera dennes agenda, kalender och arbete överlag. Du kommer även att arbeta med CEO i olika projekt, göra reserach och sammanställa material samt bistå CEO för att underlätta och effektivisera dennes övriga arbete. Du är involverad och behjälplig i många HR- och IT-relaterade frågor och uppgifter.
Som Executive Assistant förväntas du att bidra till att företaget ger sina kunder den bästa servicen och har den högsta kvalitén på intern och extern administration. Tjänsten innebär även ett kontorsansvar i Sverige för kontakt med relevanta leverantörer samt säkerställa ordningen i gemensamma utrymmen. I rollen ges även utrymme att arbeta med den lokala och nordiska marknadsavdelningen och bistå med koordinering och administrativa uppgifter vad gäller planering av events och resor, kundkommunikation via våra appar, korrekturläsning etc. Du säkerställer också marknadsmaterial samt kontorsmaterial alltid är intakt och relevant.
Vi erbjuder
- Att få jobba på ett framgångsrikt företag med tillväxt sedan start.
- Att få arbeta med världsledande produkter och helhetslösningar.
- Att få arbeta i en spännande och högaktuell bransch.
- Personlig utveckling i ett vinnande team.
- Härliga arbetskollegor som med stor erfarenhet stöttar dig i din inlärning, det dagliga och fortsatt utveckling.
- Goda förmåner.
Om dig
Som person är du högpresterande, handlingskraftig och med ett öga för detaljer. Du är självgående och ordningsam i ditt arbete, tycker om att utmanas, har god analytisk förmåga och uttrycker dig väl i tal och skrift. Du är lojal och trivs att arbeta i ett nära samarbete med din chef och övrig ledning. Tjänsten ställer höga krav på integritet, beslutsamhet och taktkänsla gällande inkommande förfrågningar från medarbetare, leverantörer och övriga intressenter.
Förutom det ser vi att du:
- Som person är flexibel, strukturerad och noggrann.
- Är lojal och pålitlig och har en professionell framtoning.
- Har ett positivt förhållningssätt, är tillgänglig och tycker om att ge service.
- Har erfarenhet av liknande roll.
- Är social och tycker mycket om att träffa och kommunicera med många och olika människor.
- Har en positiv inställning med hög energinivå och ser möjligheter i allt.
- Har en mycket god datavana och kunskap i Microsoft 365.
- Behärskar svenska och engelska i tal och skrift.
- Gillar träning och håller dig hälsosam genom bl.a. regelbunden träning.
Omfattning, placering, anställningsform och lön
- Vikariat på 12 månader fr.o.m. juni 2021. Med möjlighet till andra roller i bolaget efter vikariatet.
- Placering är på vårt huvudkontor i Solna, Stockholm.
- Fast lön samt en rörlig provisionsdel.
Ansökan
Vi sätter stort värde i att dina personliga egenskaper stämmer överens med företagets Mindset och värdegrund Take PART. Detta är helt klart ditt nästa steg i karriären om du önskar att arbeta i en spännande och positiv bransch med engagerade människor.
Du söker tjänsten genom att klicka på ”Skicka ansökan”. Rekryteringsarbetet kommer att starta omgående och fortgå löpande.
Har du ytterligare frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Andreas Jansson på Recruitmore via andreas@recruitmore.se eller 073-5541165.
Kontaktpersoner på detta företaget
Team Recruitmore
+46 725541165
Stefan T
+46 739800950
Team Recruitmore
Stefan T