Stockholm: First Line/Help Desk konsult

Stockholm: First Line/Help Desk konsult

Arbetsbeskrivning

Vi rekryterar en First Line/Help Desk konsult till Regent

 

Trivs du med att vara spindeln i nätet och ta ansvar samt har en förmåga att hantera och lösa problem?  Är du strukturerad och klarar ett högt tempo? Söker du ett omväxlande och  varierande arbete och vill utvecklas som person och i ditt yrkesliv, i så fall vill vi komma i kontakt med dig kring nedanstående roll!  

Arbetsbeskrivning:
I rollen som First Line/Help Desk support kommer du från dag ett att få ta ett stort eget ansvar och vi lägger stor vikt vid att du trivs med att arbeta kundorienterat. Arbetet innebär att hantera och lösa problem kopplat till användare av kundens olika IT miljöer. Det gäller att kunna sätta sig in i användarnas situation och trivas i rollen och bidra till att användarnas system fungerar.    

Kvalifikationer:


Erfarenhet av Help Desk support.  
Service minded  
Stresstålig 
Erfarenhet av administrativt arbete.  
Teknikintresserad som snabbt kan sätta sig in i kundens behov  
Kommunikativ och sätter alltid kunden i fokus 
God vana av att arbeta med processer, rutiner och dokumentation 
Goda kunskap inom office365 eller motsvarande  
Goda kunskaper i Svenska och Engelska i tal och skrift 
Meriterande   

Praktisk erfarenhet av förvaltningsmodeller så som ITIL, PM3 eller motsvarande. 
Arbetat med uppfyllnad av SLAer 
Gymnasial utbildning inom IT eller motsvarande. 

Företagsbeskrivning:


 

Regent bildades 2014 med en gemensam visionen av grundarna om ”IT som det borde vara”, med en grund i tydliga och gemensamma värderingar för bolaget. Regents fokus är nöjda medarbetare som levererar nytta åt sina kunder. Regent har en tydlig plan på att växa inom sina olika affärsområden.   

 

Som konsult på Regent får du en anställning med bra förmåner i ett entreprenörsdrivet konsultbolag som värnar om individens utveckling. Detta kan vi bevisa genom att 2 år i rad utses till Sveriges, ja till och med Europas bästa arbetsplats av organisationen Great place to work.

 

Regent sitter i attraktiva lokaler vid Norr Mälarstrand på Kungsholmen. 

Urval sker löpande! Har du några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Andreas Jansson på Recruitmore, andreas@recruitmore.se

 




Ansökan:


Klicka på länken "skicka ansökan" för att söka tjänsten. 


Välkommen att skicka din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Team Recruitmore
+46 725541165
Stefan T
+46 739800950
Team Recruitmore

Stefan T

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Recruitmore
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 mars 2021
  • Ansök senast: 28 mars 2021

Besöksadress

Kyrkogatan 5
None

Postadress

Kyrkogatan 5
Åmål, 66231

Liknande jobb


Teknisk support

Teknisk support

28 november 2024

28 november 2024

Dansktalande supporttekniker

Dansktalande supporttekniker

28 november 2024

28 november 2024