OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du kundfokuserad och drivs av att ge service i toppklass? Då kan detta vara något för dig! Som person är du social och trivs med administrativa arbetsuppgifter som kräver noggrannhet och fokus. Har du tidigare erfarenheter av administration och kundservice samt har en förmåga att skapa struktur så tror vi att du är rätt person för tjänsten. Skicka in din ansökan redan idag då vi arbetar med ett löpande urval!
Om tjänsten
Mindset resa tog sin början i Göteborg år 1998 där de ville utmana utbildningsbranschen genom storskaliga och praktiskt tillämpningsbara utbildningsinsatser och ge rätt förutsättningar för att deras kunder ska kunna skapa den arbetsplats som de alltid drömt om. I tjänsten som Kursadministratör kommer du att bli en del av ett glatt team på sex personer och samarbeta med flera avdelningar inom organisationen. För att trivas i rollen som kursadministratör behöver du vara en person som är självgående och tar tag i de arbetsuppgifter som behöver göras. Mindset är ett dynamiskt bolag som vill ge sina kunder den bästa servicen, vilket ställer krav på att man kan vara flexibel och problemlösande.
Du erbjuds:
Bli en del av ett företag som vunnit två Guld i kategorin Excellence in Leadership Development på Brandon Hall Excellence Awards
Bli en del av en organisation som tycker om att ha roligt tillsammans, så förvänta dig att bli medbjuden på en AW, utmanad i Mario Kart eller en vända pingis
Ett nyrenoverat kontor i Gamla Stan med utsikt över vattnet
En tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning
Arbetsuppgifter
Som kursadministratör hos Mindset kommer du att arbeta med support- och administration där du bland annat kommer att ansvara för:
Kursadministration såsom lokalbokningar, kontakt med kursledare och hotellbokningar
Enklare intern och extern support kopplat till Mindsets utbildningsplattform
Övrig administration
Vi söker dig som
I denna rekryteringsprocess kommer vi lägga en stor vikt vid dina personliga kompetenser samt intresse för tjänsten och Mindset som företag, men för att vara aktuell för tjänsten ser vi att du har:
Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
Tidigare erfarenhet av kundservice och/eller administrativt arbete
Grundläggande kunskaper i Officepaketet
Som person ska du vara:
Självgående
Serviceinriktad
Problemlösande
Strukturerad
Övrig information
Start: Omgående
Omfattning: Heltid
Placering: Gamla stan, Stockholm
Har du några frågor?
Kontakta Bethina Frostad på Headscout, bethina@headscout.se.