OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Gillar du att arbeta med service? Vill du tillhöra ett bolag med 400 fantastiska medarbetare där vi gör varandra, och våra kunders vardag, bättre varje dag? Då kanske du är vår nya kundtjänstmedarbetare.
Vi har många nöjda kunder, mycket tack vare vår proffsiga kundtjänst som verkligen är spindeln i nätet, hur klyschigt det än kan låta. Tillsammans jobbar teamet på kundtjänst med att hela tiden utveckla arbetssätt och kanaler för att få ännu nöjdare hyresgäster.
Din nästa utmaning?
Som medarbetare på kundtjänst ger du förstklassig service till de viktigaste vi har – våra hyresgäster, som ju är våra kunder. Du har kontakt med kunder via telefon, e-post och chatt. Du tar emot felanmälningar, registrerar beställningar och svarar på frågor om allt från bredband till sopsortering och hyror. Ibland löser du själv kundens problem, andra gånger hjälper du dem till rätt person.
Vad erbjuder vi?
Hos oss blir du en del av en arbetsplats där vi jobbar med något så viktigt som människors hem och där vi gör varandra bättre varje dag. Vi erbjuder:
En varierande tjänst där du gör skillnad
Generöst friskvårdsbidrag
Sjukvårdsförsäkring
Vem är du?
Du är vår röst utåt och förstår att varje kund är lika viktig. Du är engagerad, service-minded och en fena på att lösa problem. Du tar ansvar, kan prioritera och håller huvudet kallt i stressade situationer. Du gillar att samarbeta med andra, är kommunikativ och sprider bra stämning i gruppen.
Din bakgrund:
Gymnasieutbildning
Gärna erfarenhet av digitala kundkontakter
God datorvana och lätt för att lära dig nya system
Du talar och skriver svenska och engelska. Kunskaper i fler språk är meriterande.
Erfarenhet av kundtjänstarbete inom bostadsbranschen är meriterande.
Vi vet att mångfald skapar en bättre arbetsplats och bättre team, så vi ser gärna sökande med olika erfarenheter och bakgrund.
Intresserad?
Vill du bli en del av vårt team – sök jobbet via länken senast den 29 Augusti 2022. Vill du veta mer, kontakta mig, Therese Hellquist, Chef Kundtjänst, på tel 08-508 39 592. Har du frågor om rekryteringsprocessen kan du kontakta HR-Partner Joakim Cassepierre tel. 08 508 39134. Facklig kontaktperson för Vision är Chantelle Small, tel 08-508 39 508.
Om Stockholmshem
Stockholmshem är ett av landets största bostadsföretag med 28 000 lägenheter och närmare 60 000 hyresgäster. I mer än 80 år har vi varit med och utvecklat staden, och skapat hem och bostadskvarter åt stockholmarna. Stockholmshem ägs av Stockholms stad.