OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För uthyrning till en av våra kunder inom industrisektorn söker vi stöd till anskaffare. Tjänsten omfattar heltid med start omgående och varar i 6 månader. Sök tjänsten omgående om du är intresserad då urval och tillsättning sker löpande. Frågor om tjänsten besvaras enbart vid eventuell intervju då kunden önskar vara anonym. Dina arbetauppgifter kommer att bestå av avrop av material och orderhantering gentemot leverantör. Du som söker ska ha goda kunskaper i engelska, ha erfarenhet inom inköp och orderhantering och adekvat utbildning. Som person ska du vara proaktiv och nyfiken och kunna arbeta självständigt under eget ansvar. För att din ansökan ska kunna bedömas på ett korrekt sätt ska du tydligt redogöra för dina tidigare erfarenheter och utbildningar utifrån ställda krav. Ange även eventuell uppsägningstid och eventuella löneanspråk i din ansökan. Du som söker ska ha tidigare erfarenhet av inköp och orderhantering, erfarenhet av att arbeta med Movex är meriterande.