OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Jag heter Robert Nyström och arbetar som ansvarig för region Mitt i Telias butiksverksamhet och söker nu en Store Leader till vår butik i Valbo köpcentrum. Nu finns det en möjlighet för dig som vill vara med och förstärka vårt team och för rätt person är det här ett gyllene tillfälle att visa vad du går för.
Är det här din nästa möjlighet?
I rollen som Store Leader kommer du att leda och ansvara för den dagliga verksamheten i butiken.
Jag söker ingen administrativ chef utan jag vill ha en ledare som brinner för att utveckla andra, älskar försäljning och som gärna står i butiken och säljer själv. Att ha extremt kul på jobbet tillsammans är avgörande för att lyckas! Dina viktigaste mål finns inom försäljning, kundupplevelse och personalens utveckling.
Du är samtidigt en del av region Mitts utveckling i en grupp med flera andra Store Leaders. Vår ledningsgrupp har högt i tak och älskar att vinna. Tillsammans inspirerar vi varandra att testa nya vägar, bidrar med tips och firar varandras framgång.
Rollen inkluderar, men är inte begränsad till:
• Personalansvar & coachning
• Butikens försäljningsmål
• Eget försäljningsansvar
• Butiksdrift
Är det här du?
Rollen som Store Leader är krävande. Du har ansvaret för butikens försäljningsmål, butikens kundupplevelse, lager och inte minst personal. Jag förväntar mig att du jobbar aktivt med coachning och finns på plats i butiken tillsammans med din personal, att vara en levande och närvarande ledare är avgörande. Detta innebär att du deltar i den dagliga verksamheten och t.ex. träffar kunder, inventerar eller skyltar om, allt för att butiken ska fungera fläckfritt.
För att lyckas som Store Leader hos oss ser jag att du måste ha förmågan att kunna prioritera och planera. Du behöver ha tidigare ledarerfarenhet och ett par års erfarenhet från försäljning. Viktigt att du kan dela med dig av framgångar och motgångar för att du och ditt team ska utvecklas.
Dina personliga kompetenser:
Du är en affärsmannamässig problemlösare där du kan prioritera mellan Telias intressen, kund och ditt team.
Du håller dig ajour med marknaden och lägger ner tid på att nå dina mål.
Du agerar, tar initiativ när andra inte gör det.
Du arbetar strukturerat mot resultat och planerar dina arbetsuppgifter därefter.
Du har lätt för att påverka andra och få med sig andra i ditt team och kund.
Din erfarenhet:
Ett antal års säljerfarenhet med både framgångar och motgångar.
Ledarerfarenhet, ex. som teamlead eller butikschef.
Telias värderingar, Dare, Care och Simplify är grunden i det vi gör. Till rollen som Store Leader lägger jag extra vikt vid:
Dare to lead by engaging with our customers and challenging ourselves.
Care for our customers by providing solutions that are adapted to their needs.
Simplify our teamwork by transparent communication, active collaboration and knowledge sharing.
Mer än bara ett jobb!
Oavsett vilket jobb du söker hos oss, ger vi dig verktygen och stödet du behöver för att styra din personliga utveckling. Vi vill hjälpa dig att utvecklas både på ett personligt plan och i din yrkesroll. Hos oss blir du en del av ett kreativt, motiverande och välkomnade företag där alla kan vara sig själva, med likvärdiga möjligheter att utvecklas. Vi respekterar människor och värdesätter mångfald. Förutom en attraktiv och inkluderande arbetsmiljö erbjuder vi flexibilitet och ett brett utbud av olika förmåner.
Intresserad?
Tveka inte att skicka in din ansökan om du vill bli en del utav vårt team! Om du vill veta mer om jobbet är du välkommen att kontakta mig på 072 511 45 44.
Vi ser fram emot din ansökan. För att kunna hantera dina personuppgifter på ett säkert sätt, ber vi dig att ansöka via vårt rekryteringssystem. Vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via e-post eller andra kanaler. Urval och intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Sista ansökningsdatum är 2022-02-27.
Välkommen till Telia - Home to your next big opportunity!