OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Söker du möjligheten att leda ditt egna fantastiska säljteam och agera förebild, där du vågar utmana nuet, förenkla det komplexa och bry sig om sina kollegor, kunder och samhället som stort? Då kan rollen som Store Leader i vår fina butik i Östersund vara den perfekta rollen för dig!
Är det här din nästa möjlighet?
I rollen som Store Leader i Telias butik i Östersund tillhör du region Norr bestående av 8 fantastiska butiker och andra ledare från Hudiksvall till Luleå där vi ständigt strävar efter ett tydligt säljfokus med kunden i fokus. Här kommer du få ansvara för butiksdrift, uppnådda mål- och säljbudgetar, schemaläggning och personalansvar. Du förväntas även stå för viss del av försäljningen själv – en unik möjlighet att agera förebild för ditt team. Tillsammans med oss i region Norr kommer du arbeta mot högt satta mål i organisationen. Vi tror inte heller på rigida hierarkier, utan istället på dig som drivs och trivs i en kultur präglad av självledarskap.
Jag heter Fredrik Lindberg, Regional Market Leader för region Norr, där genom konstant feedback och kontinuerlig coachning ser vi till att också drivas åt rätt håll. Därför letar jag nu efter drivna, kompetenta ledare, precis som du, som vill vara med på vår resa att göra mål till verklighet.
Rollen inkluderar, men är inte begränsad till:
Butiksdriftansvar.
Personalansvar och schemaläggning.
Ansvar för uppnådda mål- och säljbudgetar, där du förväntas stå för viss del av försäljning själv.
Är det här du?
Vi tror att du har en passion för att leda och agera förebild för ditt team, där du med din kunskap eller erfarenhet blir en nyfiken och positiv möjlighetsskapande ledare som vågar agera på ett affärsmässigt sätt. Tidigare telekomerfarenhet är meriterande, likväl ledarskaps- och/eller säljutbildning/erfarenhet.
Dina personliga kompetenser:
Förändringsbenägen, utmanar status quo genom att kommunicera och leda initiativ i Telias intresse.
Avväger kunden i varje beslut och situation i syfte att skapa en kundupplevelse i toppklass.
Förmåga att planera realistiska omfattande kort- och långsiktiga mål och fördela resurser därefter.
Säljorienterad: hålla dig uppdaterad om Telias produkter och tjänster i jämförelse med konkurrenter, arbeta konstant mot önskvärda mål.
Förmåga att skapa kredibilitet och utstråla energi gentemot andra, påverka beslut genom att presentera olika lösningar och influera både ditt team och andra ledare.
Förståelse av nyckeltal, affärsbehov och på ett affärsmässigt sätt hantera dessa för önskade resultat.
Din erfarenhet:
Flytande tal och skrift i svenska och engelska är ett krav.
Fullständig gymnasieutbildning är ett krav.
Ledarskapserfarenhet och/eller ledar- sälj och/eller högskoleutbildning inom relevant område är meriterande.
Tidigare telekomerfarenhet är meriterande.
Mer än bara ett jobb!
Oavsett vilket jobb du söker hos oss, ger vi dig verktygen och stödet du behöver för att styra din personliga utveckling. Vi vill hjälpa dig att utvecklas både på ett personligt plan och i din yrkesroll. Hos oss blir du en del av ett kreativt, motiverande och välkomnade företag där alla kan vara sig själva, med likvärdiga möjligheter att utvecklas. Vi respekterar människor och värdesätter mångfald. Förutom en attraktiv och inkluderande arbetsmiljö erbjuder vi flexibilitet och ett brett utbud av olika förmåner.
Intresserad?
Tveka inte att skicka in din ansökan om du vill bli en del utav vårt team! Om du vill veta mer om jobbet är du välkommen att kontakta mig på fredrik.lindberg@teliacompany.com eller +46 70 202 68 80.
Vi ser fram emot din ansökan. För att kunna hantera dina personuppgifter på ett säkert sätt, ber vi dig att ansöka via vårt rekryteringssystem. Vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via e-post eller andra kanaler. Urval och intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Sista ansökningsdatum är 2021-03-21.
Welcome to Telia – Home to your next big opportunity!