Storesupport söker ny kvalitetsledare med butiksvana på deltid

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

Som Kvalitetsledare på Storesupport är du nyckeln till att konsulternas arbete flyter på då din uppgift är att leda och fördela dessa arbetsuppgifter på ett lämpligt sätt. Det är ditt ansvar tillsammans med vår Utbildnings - och kvalitetsansvarig att på ett coachande sätt se till att alla konsulter trivs och samtidigt håller en hög kvalitet. Du arbetar löpande med att hantera feedback från både kunder och Storesupport och ser till att den når respektive konsult.

Tjänsten är en kombitjänst där du halva veckan arbetar som kvalitetsledare och resten av veckan arbetar du som butiksmedarbetare i vår befintliga bemanningspool i Värmlandsområdet.

Arbetsuppgifterna består bland annat av:

- Coacha, stötta och därmed säkra kvalitet genom att besöka våra konsulter i butikerna.
- Ansvarar för uppföljning via telefon med nyutbildade konsulter
- Teamleda vid större plockuppdrag i butik.
- Inventeringsledare vid större inventerings uppdrag i butik.
- Löpande hantera ev. feedback från kunder och se till att den når respektive konsult.
- Agera bollplank för befintliga konsulter om allt som rör deras arbetsroll.
- Tillgänglig i befintlig bemanningspool


Vi söker dig som är....

- Serviceinriktad
- Kassavan från butik
- Ödmjuk och artig
- Pedagogisk
- Flexibel
- Kommunikativ
- Strategisk
- Erfarenhet av coachning


Krav

- Körkort
- Tidigare erfarenhet inom butiksbranschen, helst dagligvaruhandeln.


Meriterande

- Behärskar svenska/engelska på en professionell nivå.

Anställningsform

Tjänsten är på deltid (minst 22h) med start enligt överenskommelse.

Arbetstiderna är förlagda måndag-fredag dagtid.

Om oss

Storesupport erbjuder tjänster som utvecklar och gör detaljhandeln i Sverige effektiv och lönsam. Kunderna finns i detaljhandelns alla led - lager, logistik, e-handel, butiker och leverantörer. Vi är marknadsledande och har uppdrag i hela Sverige, kontoren finns i Malmö, Göteborg och huvudkontoret i Solna, Stockholm. Koncernen startades år 2000, omsätter 400 MSEK och har 2 000 medarbetare. Storesupport ingår i Svensk Handel och har kollektivavtal med Handelsanställdas förbund. www.storesupport.se (http://www.storesupport.se/)

Ansökan

Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.

Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!

Visst låter det spännande?

Det tycker vi också, så tveka inte utan skicka in din ansökan redan idag!

Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du varmt välkommen att höra av dig till oss på 031-743 82 90.

Varmt välkommen!

Kontaktpersoner på detta företaget

Jerry Stribrant
0761-27 20 22
Victoria Blomquist
0733- 44 54 51
Anna Wolthon
08-448 07 00
Tina Hamberg

Melodi Haghiri

Lisa Schuman

Jerry Stribrant

Johan Ekström

Alexandra Drakengård

Marion Wågby

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Storesupport
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 december 2021
  • Ansök senast: 25 maj 2022

Besöksadress

Vretenvägen 2, Stockholm
None

Postadress

Vretenvägen 2
Stockholm, 17154

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024

Butiksmedarbetare, team fäsk, Willys Hyllinge Handelsplats

Butiksmedarbetare, team fäsk, Willys Hyllinge Handelsplats

25 november 2024