OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Client Service Manager Vi söker nu en ny framgångsrik Client Service Manager till Kalix Tele24 AB.Vi är ett Hälsodiplomerat företag och blev 2006 nominerad till ett av Sveriges friskaste företag.Vi söker nu Dig som vill vara delaktig i Nordens ledande växeltjänstföretag.Vi erbjuder dig en mycket bra arbetsmiljö, gedigen utbildning och god kamratanda i ett stabilt och framgångsrikt företag.Din stationeringsort är Kalix, Jokkmokk, Haparanda eller Stockholm.Som Client Service Manager i Kalix Tele24 ansvarar du självständigt för planering och genomförande av kontinuerligt relationsarbete med tilldelade kunder, inkl besök på plats hos kund alternativt genom kundbesök vid Kalix Tele24 produktionskontor.Du medverkar också i leverensprojekt som delprojektledare och ansvarig för kundens registeruppbyggnad, informationsinhämtning och datakvalitetssäkring.All rapportering sker till Nordisk Produktionschef.I dina ansvarsområden ligger också - att självständigt och med hög servicemedvetenhet ge kunderna bästa service, ta ansvar för alla frågor kunden behöver hjälp med.Vara kundens "single point of contact" oavsett ärende.- att säkerställa att våra telefonister har all erfoderlig information och kunskap om kunderna för att alla samtal ska hanteras med högsta kvalite - att aktivt arbeta för en hög kundnöjdhet och säkra en långsiktig och lönsam kundrelation - att följa en kund från leveransprojekt och skapa förtroende och förståelse för, - och hos kund, som ger ett långt samarbete.- att se kundens behov och proaktivt kunna föreslå förbättringsåtgärder eller bättre lösningar som ökar kundens förtroende för Kalix Tele24 Kvalifikationer Treårig gymnasiekompetens med svenska, engelska i tal och skrift som krav.Tidigare erfarenhet av kundrelationer/kundservice ser vi som en självklarhet av dig som söker sig till denna tjänst.Har du kunskaper i våra nordiska språk är detta meriterande.Dina personliga egenskaper är viktiga för oss.Vi ser egenskaper som socialt säker, lojal, kreativ, behärskad, stresstålig, noggrann, kvalitetsmedveten, servicemedveten, ansvarstagande, flexibel och initiativrik som värdefulla till denna tjänst! Anställning Tillsvidareanställning Tillträde Snarast, senast 2009-04-01 Vill du veta mera?
Kontaktpersoner på detta företaget
Erika Nordin, Personalspecialist
070-393 00 76