OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
TNG söker nu flera supporttekniker som har erfarenhet av att arbeta med teknisk support i helpdesk / servicedesk.Här erbjuds du ett varierat arbete där du får möjlighet att utveckla din tekniska kompetens i en internationell miljö!Som supporttekniker[är du en[del av ett roligt team som ger telefon- och mailsupport åt externa kunder.Din huvudsakliga arbetsuppgift[är incidenthantering i Windowsmiljö.Arbetet är varierat och möjligheten att utveckla dina tekniska kunskaper är stora.Tjänsten är på heltid med start omgående.Arbetstiderna är förlagda till dagtid under vardagar.Denna tjänst ingår i vår bemanningsverksamhet, vilket innebär att du blir anställd av TNG och jobbar som konsult ute hos vår kund.Profil Vi söker dig som har erfarenhet av Active Directory och Exchange.Du har goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som i skrift.Vidare har du tidigare erfarenhet av att arbeta med liknande arbetsuppgifter.Som person är du stresstålig, ordningssam och har hög servicekänsla.Ansök snarast då intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum.Vi samarbetar med många ledande bolag och vi erbjuder tjänster inom olika branschområden och yrkeskategorier.Störst är vi inom områdena kundtjänst/administration, ekonomi/HR/lön och data/IT.Vi finns representerade med kontor i Stockholm och Göteborg.Läs mer om oss på www.tng.se