OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Jobba med kundtjänst på Sveriges största digitala marknadsplats i centrala Stockholm. Vi på Sprio söker kandidater omgående till kundservice-teamet.
Du kommer att jobba på Sveriges starkaste varumärken och mest välbesökta sajter Företaget är en innovativ och ständigt utvecklande arbetsplats där varje dag är en fortsättning på gårdagens äventyr. Det är därför viktigt att du trivs bra i en föränderlig miljö där ingen dag är den andra lik.
Du kommer huvudsakligen hjälpa privatpersoner som har funderingar kring transaktions tjänsterna, tillexempel betalningar och reklamationer samt hantering kring deras tjänster köpskydd och köpdirekt. Du kommer att ingå i ett redan befintligt team på cirka 30 medarbetare. Avdelningen har öppet årets alla dagar där du jobbar i skiftande tider, antingen 7-16 eller 13-22.
Dina arbetsuppgifter:
-
Ansvara för att hjälpa privatpersoner med sina funderingar
-
Hjälpa kunder via chatt och e-mail
-
Hantera övrigt tillkommande uppgifter inom supporten
- Ge förstklassig service
- Vara en del av utvecklingsarbetet
Vi söker dig som:
-
Är en problemlösare och flexibel som person
- Meriterande med tidigare erfarenhet från chatt och mail
- Är van att kommunicera med kunder och anpassa ditt språk
- Har god datorvana
-
Är flytande i tal och skrift på svenska och engelska
Du kommer att ingå i ett familjärt team som tillsammans strävar efter att hela tiden möta kundens behov och uppnå högsta möjliga kundnöjdhet genom att alltid överträffa kundens förväntningar. Förutom att leverera en hög kvalité ut mot kund är det samtidigt viktigt att du tycker om att ha kul på jobbet och värnar om att bidra till en god stämning i din omgivning!
Du anställs på heltid och utgår från våran kunds kontor centralt i Stockholm. Anställningen är en visstid fram till slutet av augusti med god chans till förlängning.
Du anställd som konsult hos Sprio.