Stort telekom-bolag söker Kredithandläggare på deltid!

Stort telekom-bolag söker Kredithandläggare på deltid!

Arbetsbeskrivning

Är du student, vill arbeta med toppklassig service och dessutom få värdefull inblick i hur det är att jobba inom ett välkänt företag? Vill du dessutom utvecklas inom kredithantering så kan du vara den vi söker! Missa denna chans att få utvecklas både professionellt och personligt. Skicka in din ansökan redan idag, urval sker löpande!

OM TJÄNSTEN
I rollen som Kredithandläggare kommer du tillhöra team Credit Management. Ni är runt 20 kollegor som ansvarar för såväl kundreskontra som hela kreditlivscykeln från vilka kunder som beviljas köp, såväl som hantering av de kunder som ev. inte betalar sina fakturor i tid. Teamet behöver förstärkning och söker därför dig som är student och vill arbeta och lära dig mer om detta!

Detta är ett konsultuppdrag med start i januari. Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos vår kund. Arbetet är på deltid med upp till 20 h/veckan, beroende på arbetsbelastning.

Du erbjuds


* Ett meriterande extrajobb på ett välkänt bolag
* Att utvecklas inom kredithantering


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. . Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
De primära arbetsuppgifterna är kopplade till:
* hantering av kundfordringar som har skickats till inkasso
* kontakt med internt med kundtjänstenhet såväl externt med inkassopartner

I de dagliga arbetsuppgifterna ingår bland annat att:
* besvara förfrågningar från inkassobolaget gällande ev. inkomna invändningar och bestridanden
* dagligen respektive månatligen hantera ev. nedskrivningar i reksontror avseende kundfordringar

VI SÖKER DIG SOM
* Har förutsättningar att snabbt lära dig nya system

Det är meriterande om du:
* Har administrativ erfarenhet från t.ex kundtjänst
* Har har jobbat i Siebel eller ServiceNow
* Har jobbat inom Telekom.

Som person är du:


* Serviceinriktad
* Strukturerad
* Samarbetsvillig


Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid
* Placering: Stockholm


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 november 2021
  • Ansök senast: 25 december 2021

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


28 november 2024

Handläggare till Svea Inkasso

Handläggare till Svea Inkasso

19 november 2024