stöttande administratör till meriterande kund

Arbetsbeskrivning

Stöttande administratör


Nu söker vi en stöttande administratör till vår meriterande kund!

Har du erfarenhet av att stötta administrativt och är riktigt vass på excel? Har du tidigare arbetat med listor och statistik? Skulle du dessutom beskriva dig som snabblärd, en doer och har en härlig energi? Då är du varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss!
Här kommer du in för just det här uppdraget och för att stötta och hjälpa avdelningen under den endast här perioden.



Plats: Stockholm City

Arbetsgivare: Randstad AB

Start: Tidsbegränsat, start omgående tom aug/sep 2019



Vem är du?

Vi söker dig som har liknande erfarenheter sedan tidigare. Du är snabblärd, självgående och vågar ta egna initiativ. Du har ett effektivt arbetssätt och du behöver inte förstå hela sammanhanget för att slutföra dina uppgifter. Då detta är ett konsultuppdrag och en stöttande roll under en viss period, är du van att sätta dig in snabbt i dina arbetsuppgifter utan att behöva ifrågasätta varför. Vidare är du duktig på att kommunicera, är strukturerad och har en positiv energi. Som person är du öppen, glad och framåt. Du är en doer, har ett driv och är samarbetsvillig samt prestigelös. För att trivas i rollen behöver du även vara lösningsorienterad och flexibel.



Arbetsbeskrivning

Som administratör hos vår kund stöttar du inköpsavdelningen med administrativa arbetsuppgifter. Du arbetar till stor del i excel, Pivot och stöttar med allt förekommande av administrativ karaktär.

Vanligt förekommande uppgifter:

• Administrativa uppgifter inom inköp
• Listor och statistik i excel
• Interna/externa kontakter, en del på engelska
• Arbeta i olika system




Kvalifikationer

• Liknande erfarenheter
• Mycket goda kunskaper i excel
• Officepaketet och systemvana
• Flytande engelska i tal och skrift


Meriterande

• Gymnasieutbildning
• Erfarenhet från stort internationellt bolag
• Erfarenhet av inköp
• Kunskaper i Pivot






Om Randstad

Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad ett av världens största företag inom rekrytering och bemanning. Vi har som målsättning att bidra till en bättre arbetsmarknad. Det gör vi genom att hitta rätt matchning mellan företag och arbetssökande. På så sätt hjälper vi företag att växa och bli mer framgångsrika och vi hjälper arbetssökande att hitta rätt jobb och uppnå sina drömmar.

Sista ansökningsdag: 2019-05-15, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.



För information: Caroline Karlsson, caroline.karlsson@randstad.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 7 maj 2019

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024

23 december 2024

23 december 2024