OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Poolia PRESENTATION Vi söker Strategic Incident Manager (SIM) till uppdrag åt kund i Malmö. Tjänsten är ett konsultuppdrag med tillträde omgående. Då urval och intervjuer sker löpande är du välkommen med din ansökan snarast. ARBETSUPPGIFTER Som Strategic Incident Manager kommer du att jobba i ett team som ansvarar, äger och driver högprioritetsincidenter/-problem mot lösningsteam/tekniker. Din uppgift kommer att vara att med hjälp av olika team, koordinera tekniker så att incidenter blir lösta inom avtal och enligt de processer som finns. Tjänsten kommer att innefatta kommunikation i form av notifiering mot kunder och tekniker. Som SIM kommer du att arbeta i skift vilket innebär dagar, kvällar, nätter samt helger. UTBILDNING/ERFARENHET Vi ser att du har teknisk bakgrund. Det är en fördel om du har kunskaper inom ITIL. Har du tidigare erfarenhet av servicedeskarbete är detta mycket meriterande. Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift är ett krav. Som person är du drivande och engagerad. Du är en lagmedarbetare och trivs i en händelserik miljö. Du måste vara initiativrik och ta för dig, men ändå vara ödmjuk. FÖRETAGSPRESENTATION Poolias framgång bygger på att vi ständigt strävar efter högsta kvalitet och att vi har specialiserat oss på att hyra ut och rekrytera kvalificerad personal inom våra fokusområden ekonomi, administration och IT. Poolia har funnits sedan 1989, har verksamhet i fem länder och är noterat på Stockholmsbörsen. Vi arbetar effektivt och engagerat, med det stora företagets resurser och det lilla företagets närhet till både kunder och kandidater.