Strategisk kravställare med intresse för fastighetsbranschen, Stockholm

Strategisk kravställare med intresse för fastighetsbranschen, Stockholm

Arbetsbeskrivning

Om konsultuppdraget

- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 6 månader
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 95%
- OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.


Uppdragsbeskrivning

Kunden har ett fastighetssystem, detta system är ett av bolagets kärnsystem. Systemet samförvaltas med övriga systerbolag. Bolagen ser gemensamt ett antal utvecklingsprojekt / digitaliseringsåtgärder som behöver genomföras och vill se över den gemensamma planen för detta.

Arbetet omfattar att driva ett projekt för att ta fram en utvecklingsplan som synkar med fastighetssystemets roadmap för de närmaste tre åren.

Målet är att ta fram en detaljerad, genomförbar och accepterad plan som synkar mot fastighetssystemet och dess tekniska utveckling de närmaste åren.

Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):

- Minst 10 års erfarenhet av kravställning av fastighetssystem.
- Mycket god kännedom om den svenska marknaden för fastighetssystem.
- Mycket god kännedom om Fast2 fastighetssystem på produktnivå.
- Erfarenheter av införandeprojekt av fastighetssystem.
- Erfarenhet av "best of breed"-projekt.
- Dokumenterad erfarenhet av systemutveckling av fastighetssystem.
- Dokumenterad erfarenhet av projektledning vid framtagande av digitala strategier för fastighetsbolag.


______________________

Hur du kommer vidare

- Sök uppdraget genom denna annons
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på det bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.


På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.

Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Kontaktpersoner på detta företaget

Joseph Öberg Shaya

Ellen Falkenström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Shaya Solutions AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 oktober 2022
  • Ansök senast: 11 oktober 2022

Besöksadress

Frihamnsgatan 8, Stockholm
None

Postadress

Frihamnsgatan 8
Stockholm, 11556

Liknande jobb


11 november 2024

9 oktober 2024

Teknisk inköpare

25 september 2024