Strategisk Säljsupport Green Cargo

Arbetsbeskrivning

Academic Work söker en ambitiös medarbetare till Strategisk Säljsupport för rekrytering till Green Cargo Green Cargo är ett stort svenskt transport- och logistikföretag som verkar både nationellt och internationellt inom Europa där järnvägstransporter är basen.Green Cargo erbjuder miljömärkta transport- och logistiktjänster på järnväg, som kompletteras med bil.Tjänster Green Cargo erbjuder är allt från enkla transporter mellan A och B till avancerade logistikupplägg, där företaget ansvarar för helheten.Hela Green Cargos transportverksamhet är märkt Bra Miljöval.Green Cargos nätverk täcker hela Sverige och företaget har cirka 2 700 anställda.För mer information besök www.greencargo.com.Arbetsuppgifter: Som medarbetare inom Strategisk säljsupport kommer du primärt att arbeta nära dina tilldelade strategiska kunder.Du är med vid uppstart av projekt där du kommer med åsikter och lösningsorienterade förslag efter kundens behov för att administrativt säkra avtalet och faktureringen.Du tar på uppdrag av säljare fram offertunderlag för tillägg till befintliga affärer.Du arbetar nära säljavdelningen, främst KAM men har också ett nära samarbete med vår Kundservice.Du kommer att ingå i ett team på tretton personer.Green Cargo erbjuder kompetenta medarbetare och en bra stämning.Här hjälps alla åt när det behövs och varje person är betydelsefull.Företaget sitter i stora och fina lokaler i Solna och för rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter.Du kommer t.ex. att: - Arbeta nära och relationsskapande mot dina tilldelade strategiska kunder rörande främst avtals- och fakturafrågor - Säkerställa att den manuella faktureringen faktureras rätt och i rätt tid - Ständigt förbättra arbetssätt inom teamet och gentemot kund - Delta i enhetens löpande arbete rörande handläggning/utredning av fakturareklamationer, krediteringar och omregleringar - Tillsammans med säljare och KAM leda det administrativa omförhandlingsarbetet Vi söker dig som: - Är gymnasieekonom och har eftergymnasial utbildning inom Ekonomi/Marknad/Logistik/Sälj - Har goda kunskaper inom MS Office och gärna SAP Det är meriterande om du har grundläggande kunskaper i Tyska och tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom administration är ett krav. Som person är du driven och kreativ med att hitta nya lösningar och arbetssätt som kan effektivisera i ditt dagliga arbete samt för kunds räkning.Du har specialistkunskap om dina kunder och deras behov.Du är initiativrik och arbetar gärna i nya system och lär dig nya funktioner.Du är en problemlösare som lätt kan fatta beslut och förstå konsekvensen av dina handlingar.Ditt arbetssätt är strukturerat och du bidrar alltid till ett gott samarbete inom och utanför teamets gränser.START: Omgående med hänsyn till eventuell uppsägningstid.Intresserad?Skicka in din ansökan omgående då vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.Sök tjänsten via Academic Works hemsida www.academicwork.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Konsultchef Jenny Norling
08-562 448 44
Konsulychef Sara Andersson
08-56244871
Konsultchef Lena Norberg

Konsultchef Rahel Habtegabir
08-52258922
Konsultchef Sara Dahl
08-56246770
Consultant Manager Assistant Maria Udén
08-522 57611
Konsultchef Rahel Habtegabir
08 - 54 25 89 22
Konsultchef Jenny Rydberg

Konsultchef Natasha Cordero
0852258947
Konsultchef Sara Dahl

Sammanfattning

Besöksadress

Drottning Kristinas väg 25
STOCKHOLM

Postadress

Drottning Kristinas väg 25
STOCKHOLM, 11428

Liknande jobb


Projektadministratör Luleå/Boden

Projektadministratör Luleå/Boden

15 november 2024

15 november 2024