Strategisk Upphandlare - LOU

Strategisk Upphandlare - LOU

Arbetsbeskrivning

Erfaren upphandlare för några av Stockholms mest spännande och utmanande fastighetsprojekt
Är du nytänkande och redo för nästa utmaning? Vill du arbeta med upphandling för några av Stockholms mest utmanande och stimulerande fastighetsprojekt? Är du en proaktiv och lösningsorienterad lagspelare som vill arbeta i ett framstående företag med möjlighet till personlig utveckling? Då kommer du att trivas hos oss!
Som upphandlare har du ansvar för hela inköpsprocessen inom projekten, från förfrågan till färdigt avtal för entreprenader och konsulttjänster. Du arbetar självständigt men med stöd av projektchef och övriga i projektet. Du leder förfrågningsprocessen, anbudsutvärderingar och förhandlar avtal med leverantörer.
Vi arbetar med upphandling som sker på såväl delad entreprenad som upphandling inom LOU med projekt alltifrån ROT, Vård & Omsorg, Nyproduktion till Kommersiella fastigheter.
En kommunikativ förhandlare med förståelse för branschen
Du har en teknisk utbildning, gärna från högskola (alternativt gedigen erfarenhet inom inköp) i kombination med någon form av inköpsrelaterad utbildning. Med god förhandlingsvana och förståelse för byggproduktion har du goda kunskaper inom avtals- och entreprenad juridik.
Tidigare erfarenhet av inköp och upphandling inom bygg och fastighetsbranschen är önskvärt. Som person är du driven och van vid att ta egna initiativ, trivs med att arbeta strukturerat och noggrant och har en god helhetssyn. Då arbetet innebär mycket kontakter både externt och internt ser vi även att du har en god människokännedom samt kommunikativ förmåga. Självklart tycker du att det är kul att göra affärer och har ett brinnande intresse för upphandling.
Din utveckling är vår utveckling
Vi erbjuder en öppen och prestigelös företagskultur som uppmuntrar engagemang och delaktighet. En inspirerande arbetsplats med unik bredd och kompetens där du får möjlighet att utvecklas såväl som person som i din yrkesroll, bl.a. genom ett personligt ledarskapsprogram. Att arbeta på Ebab präglas av roliga och stimulerande projekt, ett positivt arbetsklimat och fokus på kunden.
Ebab utvecklas ständigt och som en av oss är du delaktig i både din egen och företagets utveckling. Vi är stolta över våra kreativa, engagerade och duktiga medarbetare.
Om oss
Ebab är ett av Sveriges största fristående konsultbolag inom projekt- och fastighetsutveckling som förverkligar kundprojekt från idé till verklighet. Totalt sysselsätter vi ca 200 personer som är engagerade i att driva projekt åt våra kunder till ett värde av ca 10 miljarder kronor. Vårt kontor finns i Stockholm, nära Globen. Våra kunder är privata statliga eller kommunala fastighetsägare och investerare. Koncernen består av fyra bolag med verksamheter i Stockholm
Skicka din ansökan idag!
För mer information kring tjänsten, kontakta gärna Veronica Warneskog, 070-9312364. Du hittar även mer information på www.ebab.se Vill du ansöka direkt skickar du din ansökan tillsammans med CV till veronica.warneskog@ebab.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ebab i Stockholm AB Johanneshov
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 december 2022
  • Ansök senast: 10 februari 2023

Postadress

Pastellvägen 6
Johanneshov, 12136

Liknande jobb


Upphandlare

Upphandlare

23 december 2024

Upphandlare - vikariat

Upphandlare - vikariat

20 december 2024

Upphandlingskonsult sökes till uppdrag i Stockholm!

Upphandlingskonsult sökes till uppdrag i Stockholm!

17 december 2024

17 december 2024