OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som...
Vi rekryterar just en Admin Coordinator. Har du erfarenhet av att jobba som administratör? Vill du jobba på ett generöst företag med fantastisk gemenskap och omväxlande arbetsuppgifter? Lockas du av en utvecklande och lärorik roll där du är spindeln i nätet? Då råder jag dig att fortsätta läsa annonsen.
Meriterande med relevant universitetsutbildning eller liknande erfarenhet inom området!
Vi ser gärna att du tycker om att arbeta i ett stort företag med stora ambitioner och grym lagkänsla. För att trivas i rollen är du självständig i ditt sätt och tummar aldrig på kvalitén i ditt arbete. Du motiveras av att samarbeta och har "laget före jaget" inställning. Din insats blir viktig för fortsatt expansion och tillväxt hos företaget!
Huvudsakliga arbetsuppgifter som Business Coordinator:
- Publicera annonser och hantera kandidatansökningar
- Publicera uppdrag, information och nyheter i digitala kanaler och på olika digitala plattformar
- Hantera tidrapporter och fakturafrågor
- Upprätta, hantera och följa upp avtal
- Dokumentera statistik och ta fram viktiga rapporter
- Agera stöd för företagets säljorganisation
- Agera kontaktperson för organisationen kopplat till ekonomi och administration
- Sociala medier (LinkedIn)
Du tar gärna tag i nya såväl som mer rutinmässiga arbetsuppgifter. Ditt siffersinne är gott, och du har ett öppet sinne men kan samtidigt vara bestämd när det så skulle behövas.
I denna roll kommer du få möjligheten att ta stort eget ansvar, vara med och bidra till att utveckla en organisation, samtidigt som du får möjligheten bygga ett nätverk inom en framtidsbransch.
Företaget sitter dessutom i helt fantastiska lokaler vid Sundbyberg, erbjuder bra förmåner och har framför allt väldigt roligt tillsammans!
Jobbtid: Deltid
Start: Omgående
Plats: Stockholm
Kontakt: We Quest Bemanning & Rekrytering
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Om We Quest 👨🦱👩🦰
We Quest startade 2016 i Stockholm och har haft en väldigt unik resa. Vår ambition sen start har varit att ta en ledande roll som rekryteringsleverantör till vår kunder där de kan förvänta sig top-service och skräddarsydda tjänster utifrån deras unika organisation. Sedan dess har vi tillsatt flera hundratals lyckade rekryteringar och skapat ett namn där vi beskrivs som en snabb, personlig och effektiv partner att arbeta med.
Vi hjälper företag att växa med mindre risk. Stärka sitt arbetsgivarvarumärke. Öka kandidatinflöde. Vi hjälper företag att ta kontroll över din rekryteringsprocess och nå ut till potentiella talanger.