Strukturerad administratör till MV Service AB đŸ“ŒđŸ’»

Arbetsbeskrivning

Om tjÀnsten
Vi pÄ Wrknest söker nu en strukturerad och initiativtagande administratör till vÄr kund MV Service AB i Göteborg. MV Service AB erbjuder ett komplett utbud av tjÀnster inom rivning, sanering, hÄltagning och borrning i VÀstra Götalandsregionen. Företaget kÀnnetecknas av god kvalitet, ett tydligt miljöansvar och omsorg om bÄde medarbetare och deras arbetsmiljö. De deltar mycket aktivt i utvecklingen av kvalitets, miljö- och arbetsmiljöarbetet i Sverige genom ett flertal organisationer och nÀtverk.

De jobbar mot bÄde mindre och stora, vÀlkÀnda kunder och grundades 2007. HÀr fÄr du komma in i ett familjÀrt företag dÀr din röst bÄde hörs och uppskattas. Du som administratör kommer ha en viktig roll i att avlasta i de nuvarande administrativa arbetsuppgifterna som att ansvara för mail, telefon och enklare ekonomiuppgifter.

Detta Àr en direktrekrytering dÀr du blir anstÀlld hos MV Service AB, men rekryteringsprocessen sköts via oss pÄ Wrknest.

Dina framtida arbetsuppgifter
I rollen som administratör kommer du att ha en central roll i verksamheten och agera som spindeln i nÀtet. Dina huvudsakliga ansvarsomrÄden kommer att vara hantering av dokument sÄsom kontrakt, licenser och tillstÄnd. Du kommer Àven att utföra fakturering och andra enklare ekonomiuppgifter, det Àr dÀrför till stor hjÀlp om du har nÄgon tidigare erfarenhet inom just detta. Mycket av det dagliga arbetet bestÄr ocksÄ av kommunikation med personal, kunder och leverantörer via telefon och e-post.

Denna roll passar dig som trivs med att ha mĂ„nga bollar i luften och tycker det kĂ€nns roligt med ett brett administrativt arbete. Är du dessutom initiativtagande, serviceinriktad och strukturerad tror vi att detta Ă€r en perfekt roll för dig!

Vi söker dig som har:

- Avslutad gymnasieutbildning

- Tidigare erfarenhet av liknande roll

- Erfarenhet av enklare ekonomiuppgifter samt Excel

- Flytande sprÄkkunskaper i svenska i kombination med goda kunskaper i bosniska, serbiska eller kroatiska.

Vi ser det som meriterande med:

- NĂ„gon typ av ekonomiutbildning

- Kunskaper i Fortnox

- B-körkort

Vid denna rekrytering lÀgger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, dÄ de Àr avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstÄr att man inte kan allting frÄn början - men du ska ha en vilja att lÀra dig! DÀrför söker vi dig som Àr sjÀlvstÀndig, initiativtagande och positiv. Som person Àr du Àven noggrann i ditt arbete och serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor.

Övrig information

Start: OmgÄende eller med hÀnsyn till eventuell uppsÀgningstid

Plats: Göteborg

Omfattning: Heltid, 40 h/vecka

AnstÀllningsform: Tillsvidare med inledande provanstÀllning

Sök gÀrna sÄ snart som möjligt dÄ vi jobbar med löpande urval.

Om Wrknest

PÄ Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror pÄ att hela tiden vÄga se nya möjligheter och tÀnka nytt. NÀr vi startade var det för att utmana gamla sÀtt att rekrytera pÄ.

Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. DÀrför gÀller det att kunna stÀlla om snabbt. Det hÀr gör att vi inte enbart tittar pÄ kandidatens CV vid en rekrytering. IstÀllet ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. PÄ sÄ vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. LÀs mer pÄ www.wrknest.se (https://wrknest.se/) .

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Wrknest
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast mĂ„nads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 september 2023
  • Ansök senast: 16 mars 2024

Liknande jobb


KYC Officer

KYC Officer

20 december 2024

Extrajobb inom AML

Extrajobb inom AML

20 december 2024

20 december 2024