OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Petterssons Miljöåkeri AB söker dig med administrativa kunskaper som kan hjälpa oss att bli en ännu starkare och större aktör inom avfall, återvinning, service och transport.Petterssons Miljöåkeri AB är ett familjeföretag med säte i Halmstad kommun.Vi utför insamling och transport av hushållsavfall och återvinning, samt ansvarar för insamlandet av tidningar och pappersförpackningar i Halland med omnejd.Bolaget består av 11 fordon och 14 anställda och fortsätter växa.Planen är nu att växa ännu kraftigare under kommande år med nya affärsområden.. För att vi skall kunna växa behöver vi din hjälp: Med att ta över vår administration vad gäller löner och personalansvar, bokföring och fakturering tillsammans med flera andra varierande administrativa sysslor.Utöver detta kommer du ha mycket kundkontakt då du tar emot och skickar ordrar till våra förare. Utveckling: Du arbetar i en liten och snabb administration där kvalite är nyckeln.Snabbt kan du avancera och ta över delar av vår transportledning.Allt eftersom bolaget växer och sysslorna ökar driver du egna projekt och får egna ansvarsområden. Arbetstider: Arbetet är till en början 50 %, dagtid.Vi behöver omgående personal så du startar direkt, allt eftersom du växer i tjänsten kan arbetstiden öka. Kompetenskrav Du måste ha dokumenterade ekonomi och redovisningskunskaper.Arbetet bygger på att du är strukturerad och ha god planering samt är vältalig och trevlig.Har god datorvana och en bra känsla för service.B-körkort är också ett krav.Meriterande: Tidigare arbete med personaladministration, avtalsfrågor och transportledning är högt värderat tillsammans med erfarenhet inom transport, avfall eller återvinningsbranscherna.Kunskaper inom Visma SPCS administration 1000 samt Visma SPCS lön 600.Då vi sköter rekryteringen på egen hand önskar vi inte bli kontaktade av några rekryteringsföretag.