OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Strukturerad annonsadministratör till ICA
Är du nyexad inom media eller marknad? Du kanske har tidigare erfarenhet av arbeta inom annonsering / traffic samt gillar att arbeta med administration? Då har vi på Randstad rätt uppdrag för dig. För uppdragsstart i september och ett år framåt. Låter detta som något för dig? Då är du välkommen med din ansökan till oss, redan idag!
Uppdragsgivare: Randstad AB
Ort: Sundbyberg
Omfattning: Heltid, för uppdragsstart 4 september 2017 med uppdrag till 25 september 2018.
Arbetsbeskrivning:
Du kommer att sitta på ICAs huvudkontor i ett öppet kontorslandskap med över 1000 härliga kollegor. Du kommer ingå i ett team om 5 personer med en avdelningschef för ICA Media. Förutom ditt team kommer dina huvudsakliga kontaktytor att vara med mediebyråer, leverantörer och produktionsbolag.
Dina arbetsuppgifter är;
• Sköta all administration av annonsutrymme för ICA Butiks-tv, tidningen Buffé och sociala medier samt ha löpande kundkontakt med leverantörer gällande dessa bokningar.
• Sammanställa och ta fram underlag för fakturering i excel.
• Ta fram statistik till avdelningschef.
• Informera butikerna om butiksreklam och kampanjer.
• Materialhantering – ansvara för att material såsom annonser, filmer och kuponger från annonsör/leverantör och partners levereras inom utsatt tid.
Kvalifikationer:
Dina kvalifikationer;
• Gymnasieexamen.
• Du ska tycka att det är kul med administration.
• Goda kunskaper inom MS Office och framförallt inom excel.
• Flytande kunskaper i svenska och mycket goda kunskaper i engelska i såväl tal som skrift.
För den här tjänsten lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet. Du är strukturerad och har ett sinne för ordning och reda då det är viktigt att alla deadlines hålls för fakturaunderlagen och dess bekräftelser. Vi tror även att du är lyhörd med en mycket god social kompetens då du kommer att ha flera kontaktytor – både internt och externt. Du är även en initiativrik lagspelare som har ett intresse av nya mediekanaler.
Det ses som meriterande om du är intresserad av försäljning, har erfarenhet av annonsering/traffic, kunskap inom CMS och/eller akademisk utbildning inom media eller marknad.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.
Sista ansökningsdag: 2017-08-14, urval kommer att ske löpande och intervjuer i mitten av augusti. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Filip Edström | filip.edstrom@randstad.se [ mailto:filip.edstrom@randstad.se ] |
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström