OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Trivs du som bäst i en kultur som präglas av värme, professionalism och framåtanda? Har du några års erfarenhet av HR administration och söker din nästa utmaning? Tycker du det känns spännande att bli en del av ett HR team som under hösten har ett stort fokus på utveckling och effektivisering? Nu söker vi en HR Administratör till en av våra kunder, är du den vi söker?
Arbetsbeskrivning
Som HR administratör kommer du tillhöra ett engagerat HR team om totalt fyra personer. Du fungerar som ett administrativt stöd i det operationella HR arbetet. Dina arbetsuppgifter kommer att sträcka sig från on- och offboarding av anställda till administration av sjukfrånvaro och föräldraledighet. Du kommer även att arbeta med:
• Rekryteringsstöd och rekryteringssamordning
• Lönekoordinering – i ett tätt samarbete med ansvarig lönespecialist.
Rollen är bred och av administrativ och koordinerande karaktär. För rätt person finns goda möjligheter att ta sig an fler ansvarsområden och du kommer få vara delaktig i en rad förändringsprojekt under hösten.
Vem söker vi till denna roll?
Du som söker denna roll har en kandidatexamen i Personalvetenskap eller likvärdig utbildning. För att lyckas bäst i rollen så ser vi helst att du har några års relevant erfarenhet av administrativt HR-arbete. Vi ser även gärna att du har god datorvana och enkelt för att sätta dig in i nya system. Du har goda kunskaper Microsoft Office.
Som sökande till denna tjänst bör du vara strukturerad och noggrann i ditt arbete. Som HR Administratör så har du konstant många bollar i luften och du bör därför även vara engagerad och driven för att utföra dessa uppgifter med både kvalitet och effektivitet i åtanke.
Du erbjuds
Som HR Administratör hos vår uppdragsgivare erbjuds du en plats på ett tillmötesgående bolag inom bygg och fastighetsbranschen där du tillhör en kompetent och nytänkande HR Avdelning. Företagskulturen hos uppdragsgivaren kännetecknas av professionalitet och effektivitet men också av värme och öppenhet.
Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid med start omgående och som sträcker sig sex månader framåt - med möjlighet till förlängning för rätt personer. Arbetet utförs i kundens lokaler i centrala Stockholm samt delvis hemifrån utifrån överenskommelse.
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef My Andersson på my.andersson@jurek.se.
Välkommen med din ansökan idag då vi genomför löpande urval!
Sökord: HR Administratör, Administrativt, HR-Arbete, Rekrytering, Rekryteringssamordning, Intervjuer, Urval, Onboarding,
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson
Rakel Jarl
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson
Ulriikka Uittomäki
Berivan Mohammed
Malin Alexandersson
Thomas Eklöf
Rakel Jarl
070-972 13 52