OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina uppgifter:
I din roll som HR Administratör kommer ditt främsta ansvar vara att stötta HR avdelningen med diverse uppgifter och processer som rör HR avdelningen för att underlätta och effektivisera avdelningens arbetsflöde. Detta kan innebära uppgifter som t.ex.:
- Löner, försäkringar och pensionsadministration för de nordiska länderna
- Uppladdning av löneunderlag i det interna HR systemet
- Vara behjälplig med rapporter och statistik
- HR Helpdesk support
- Vara behjälplig och drivande i HR processer
Vi söker en person som har:
- Relevant utbildning
- 2-5 år erfarenhet av lönearbete från internationella bolag
- Erfarenhet av försäkring och pension
- Kunskap av Officepaketet, speciellt Excel
- Flytande tal i Svenska och engelska
Vi tror du är en person med kundfokus som är strukturerad och flexibel. Du arbetar proaktivt och håller dig uppdaterad I nya HR processer och trender. Du har ett öga för detaljer och siktar alltid på hög kvalitet i ditt arbete. Dessutom tycker du om att jobba självständigt och har lätt för att motivera dig själv. Låter detta som du? Sök direkt! Vi intervjuar kandidater löpande
Start: Så snart som möjligt, enligt överenskommelse
Lön: Månadslön enligt överenskommelse
Detta uppdrag är på 12 månader med god chans till förlängning
Kontaktpersoner på detta företaget
Julia Olsson
Emil Dreca
+46738795858
Julia Olsson
0707597666
Sofia Balazsi
Julia Ronge
0707597666