OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
ZeroLime har lanserat ett banbrytande självservicekoncept för personaluthyrning. Tjänsten revolutionerar bemanningsbranschen och responsen från potentiella kunder och anställda är mycket positiv. Vi söker nu för kunds räkning en assistent till marknadsledningen Företaget: ZeroLime är världens första helt webbaserade personaluthyrningsföretag. Visionen är att utmana och revolutionera den traditionella bemanningsbranschen genom att införa nya arbetsformer. Vi är auktoriserade av Bemanningsföretagen. Vi är medlemmar i Svenskt Näringsliv och har kollektivavtal med Unionen. Arbetsuppgifter: Du ska hantera en del kundärenden via telefon. Du behöver vara duktig på Office paketet, främst Excel då en stor del av arbetet handlar om att bearbeta siffror och omvandla till tabeller och underlag för analys till ledningen. Kvalifikationer: Att du är strukturerad, driven och noggrann är en självklarhet. Det är mycket eget arbete och det krävs att du kan ta egna initiativ då det ibland blir snabba puckar och inte alltid fullt förklarande instruktioner. Arbetsort: Stockholm city Tillträde: Omgående Vi erbjuder: En möjlighet att vara en registrerad och sökbar kandidat i ett bolag som kommer att revolutionera bemanningsbranschen och bli en internationellt ledande aktör. I den fortsatta expansionen kommer karriärmöjligheter att öppna sig om du har viljan och förmågan. Lön: Efter överenskommelse Ansökan: Snarast