Strukturerad och Social Sales Support Administratör

Arbetsbeskrivning

MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT.

Är du en strukturerad och positiv administratör som söker in rolig utmaning inom Sales Support? Trivs du i internationella och miljöer med högt tempo? MultiMind söker en person till ett konsultuppdrag på 6 månader. För rätt person övergår uppdraget till anställning.



Företaget
Vår kund är ett framgångsrikt internationellt företag specialiserade inom underhålls-, reparation- och tillverkningsprodukter. De har funnits i Sverige i över 40 år och de tillverkar och saluför produkterna till kunder i mer än 55 länder världen över.



Tjänsten Att ansvarsfullt utföra nedan arbetsuppgifter inom funktionen Sales support så att företagets sälj- och servicefuntioner i de nordiska länderna kan utföra sitt uppdrag för att vidare nå företagets övergripande mål. Säkerställa att utförandet är i linje med företagets processer och riktlinjer och till den kvalitet som krävs. Att proaktivt jobba med att identifiera operativa förbättringar och andra aktiveter som stärker samarbete i teamet eller ger fördelar till andra funktioner. Att aktivt bidra till medverkan till att arbetsmiljön på företaget blir en trygg, säker och trevlig arbetsplats, enligt Systematiskt Arbets Miljö (SAM).

Arbetsuppgifter:

Registrera nya kunder och administrera annan masterdata information Administrera säljordrar: Primärt förbruksmaterial, reservdelar och varuprover Besvara kundförfrågningar och säljrelaterar frågor från säljorganisation Flytta kunder och kontrakt vid förändringar i distrikt, säljare eller tekniker Uppföljning och monitorering av s.k. back orders Monitorera och säkerställ leveranser av blockerade ordrar Supportera kontraktsteamet vid behov (kontraktsorderregistering och uppföljning) Spåra försenade och borttappade leveranser, återkoppla till säljare och kunder Boka upphämtningar av maskiner och produkter för retur Administrera back office flags (serviceärenden) Registrera Issue Trak vid fel på maskiner och produkter Översätta produktblad och annan dokumentation



Din Profil Språkliga kunskaper i engelska och svenska ansvarstagande, nyfiken och ha en positiv inställning till ett arbete i en dynamisk och omväxlande miljö Erfarenhet från inköp och orderadministration är meriterande.


Anställda hos MultiMind får: Kollektivavtalsenliga anställningsvillkor gällande lön, semesterlön, tjänstepension, sjukersättning, övertidskompensation, OB-tillägg, friskvårdsbidrag, En dedikerad konsultchef som kontinuerligt stämmer av din arbetssituation och finns tillgänglig för frågor kring din anställning och karriärutveckling. Förmånliga företagsrabatter på gymkort Delta i roliga evenemang och events.




Låter det intressant? Skicka in din ansökan snarast möjligast då urvalsprocessen sker löpande. Positionen kan bli tillsatt innan ansökningstidens utgångstid.

Kontaktpersoner på detta företaget

Henrik Hallgren
+46 8216720
Linda Hedbom
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 46
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Sebastian Vesterlund
+46 8 21 67 26
Linda Hedbom
+46 8 21 67 44

Sammanfattning

Besöksadress

Kungsgatan 66
None

Postadress

Kungsgatan 66
Stockholm, 11122

Liknande jobb


Säljande assistent

20 november 2024

18 november 2024