OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Strukturerad VD-assistent till internationellt fordonsföretag
Har du arbetat som VD-assistent i minst 4 år, har du god systemvana liksom goda kunskaper i Officepaketet och andra affärssystem som SAP? Skulle du dessutom beskriva dig som kommunikativ, social och strukturerad? Då har Randstad det rätta uppdraget för dig! Vi söker nu en VD-assistent till ett internationellt fordonsföretag för start i maj i Göteborg.
Uppdragsgivare: Randstad AB
Ort: Göteborg
Omfattning: Heltid, start i maj och till 4 augusti 2017.
Arbetsbeskrivning:
Här arbetar du på ett internationellt företag i en trevlig arbetsmiljö med varierade arbetsuppgifter. Som VD – assistent kommer du att assistera och ha en koordinerande roll. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta:
• Ansvara för administration och planering såsom att boka resor, arrangera konferenser och möten liksom förbereda presentationer och dokument.
• Säkerställa att nödvändig information är uppdaterad liksom att kollegor, partners och andra intressenter blir bemötta på ett professionellt och serviceinriktat sätt.
Kvalifikationer:
Här behöver du ha;
• minst 4 års erfarenhet från en liknande roll.
• god systemvana liksom goda kunskaper i bland annat Officepaketet och SAP.
• mycket god svenska och engelska i både tal och skrift.
Som person tror vi att du är social och trivs i en kommunikativ roll där du har ett brett kontaktnät. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter på ett strukturerat liksom organiserat sätt och är van att kunna prioritera om så behövs. Skulle du dessutom beskriva dig som en positiv person med hög integritet, är detta en tjänst för dig
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.
Sista ansökningsdag: 2017-05-13, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Daniel Svensson | daniel.svensson@randstad.se [ mailto:daniel.svensson@randstad.se ] | eller Niclas Norenius Marander | niclas.norenius.marander@randstad.se [ mailto:niclas.norenius.marander@randstad.se ] |
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström