OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kundsupportmedarbetare
Är du en person som trivs bäst med ordning och reda och motiveras av att leverera god service? Kan du också beskriva dig som noggrann och tillmötesgående? Vi söker dig som vill utveckla dina kunskaper inom service och support och är redo för att ta nästa steg i karriären!
Som supportmedarbetare består dina huvudsakliga arbetsuppgifter av att hjälpa kunder över telefon genom att besvara deras frågor och funderingar. Kunderna kan ringa från hela landet och kommer framförallt att ha frågor kring tv, bredband och telefoni. För att lösa kundens problem kommer du att göra behovsanalyser och rekommendera den bästa möjliga lösningen utifrån varje kunds unika behov.
För att lyckas i rollen ser vi att du ständigt strävar efter att leverera kundservice i världsklass genom att ge kunden det lilla extra. Som person är du noggrann och arbetar strukturerat för att säkerställa att du uppnår dina mål och deadlines. Då du kommer tillhöra ett team där ni arbetar tätt tillsammans är du dessutom lyhörd och arbetar för ett gott samarbete där du hjälper dina kollegor med olika arbetsuppgifter, högt som lågt.
Tjänsten startar i mitten av november och inleds med en provanställning för att sedan gå över i en tillsvidaretjänst. Du kommer att vara anställd av Proffice och arbeta på heltid som konsult hos en av våra kunder på deras kontor i Sundsvall. Arbetstiderna är varierande och du kommer att jobba både dagtid, kvällar och helger. För att du ska känna dig trygg i din roll får du en gedigen introduktion med fokus på bland annat teknik, personlig effektivitet och kundbemötande. Du kommer dessutom att ha en teamledare och kompetenscoach för att ständigt kunna bredda din kompetens. Du kommer tillhöra ett team om ca 15 personer där ni stöttar varandra i ert dagliga arbete.
Låter det här som något för dig? Då hoppas vi att du skickar in din ansökan redan idag! Observera att vi via e-post gärna tar emot frågor, men inte ansökningar (på grund av Personuppgiftslagen). Ansök därför via länken nedan.
Uppdragsgivare: Proffice Partner Solutions AB
Ort: Sundsvall
Omfattning: Heltid
Sista ansökningsdag: 2016-11-30. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Jonathan Ottosson | jonathan.ottosson@proffice.se |
Kvalifikationer:
- Krav på fullständig gymnasieexamen
- Krav på mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
- Krav på datorvana
- Meriterande, men inget krav, med tidigare erfarenhet inom service och/eller support
Organisations-/företagsbeskrivning:
En människa arbetar i snitt cirka 10 000 dagar under sitt yrkesverksamma liv. På Proffice tycker vi att alla dagar är lika viktiga. Vi är en modern arbetsplats med flera hundra olika yrken. Hos oss finns det många vägar att gå. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
På Proffice är du en del av något större där du kan bidra till utveckling både hos våra kunder och i samhället. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort – utöver allt detta dessutom fler möjligheter att forma din karriär så som du vill.
Keep improving.
Kontaktpersoner på detta företaget
Liv Hedström
Therese Lönnberg
Maria Callaghan
Emelie Wiktorsson
+
Fatu Lönnberg
Emelie Wiktorsson
Emelie Wiktorsson
Maria Callaghan
Nils Börlin
Anne Södergren