OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Till vår uthyrningsverksamhet söker vi kundtjänstmedarbetare för ett längre uppdrag på minst 6 månader i centrala Göteborg.
I dina arbetsuppgifter ingår det att ta emot inkommande samtal och hjälpa kunder med fakturafrågor, produktfrågor, abonnemangsfrågor samt även merförsäljning av tilläggstjänster till befintliga kunder. Varierande arbetstider mån-sön.
Tjänsten inleds med en utbildning.
Tjänsten är på 80-100% och hos oss är du garanterad 133 h/månad.
Din profil
Som person trivs du med att arbeta mot uppsatta mål och tycker om att få löpande feedback kring ditt arbete. Som person är du flexibel, positiv och är redo för att utmanas.
Vi tror att du som söker har en god förmåga att både lyssna och kommunicera. Vidare har du lätt för datorer och det är en fördel om du är snabblärd och har god förståelse om mobiltelefoni och abonnemang.
Du som söker behöver uppfylla dessa krav
Gymnasiekompetens
Behärska svenska i tal och skrift
Det är mycket meriterande om du har erfarenhet av kundtjänst eller försäljning.
Om företaget
BemanningsKontoret ser positivt på driv, vilja och ambition!
BemanningsKontoret erbjuder dig
provanställning
kollektivavtal med Unionen
fast grundlön, Ob-tillägg
trevlig arbetsplats och härliga kollegor
Urval sker löpande och du söker tjänsten genom att maila ditt CV till info@bemanningskontoret.se.
Varmt välkommen med din ansökan!
Om oss
BemanningsKontoret är ett bemanning och rekryteringsföretag i Göteborg och vi utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal. Läs gärna mer på vår hemsida.
Kontaktpersoner på detta företaget
Katarina Fred
Catrine Ramsten
Catrine Ramsten
Catrine Ramsten
Katarina Fred
Katarina Fred
Katarina Fred
0727-463010
Kim Amprazis
Emma Nilsson
Christian Haraldsson