OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
I över 70 år har Nyköpingshem spelat en viktig roll i kommunens expansion och bostadsutveckling genom att bygga nytt, bygg till och bygga om. Med drygt 4 000 bostäder är vi Nyköpings ledande bostadsföretag med gott om nöjda hyresgäster. Det tänker vi fortsätta att vara i 70 år till. Minst. För att ha de bästa förutsättningarna att möta framtidens utmaningar söker vi nu en kommunikationsassistent!
Din roll
I denna roll kommer du att stötta kommunikationsansvarig med arbetsuppgifter som huvudsakligen fokuserar på att hantera meddelanden och brev med information till hyresgäster. Ytterligare exempel på arbetsuppgifter som kan förekomma är att layouta affischer, redigera ritningar och strukturera upp företagets bildbank enligt tydliga manualer och lathundar.
Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd av Clevry men sedan jobbar som konsult på Nyköpingshem. Du erbjuds ett kontrakt om 6 timmar per vecka där du jobbar på plats i Nyköping minst varannan vecka. Start för tjänsten är omgående och uppdraget sträcker sig fram till mars. Hela rekryteringsprocessen hanteras av Clevry och frågor om Nyköpingshem eller rollen ställs till Clevry och ansvarig konsultchef, i detta fall Molly Håkansson (Molly.hakansson@Clevry.com). Vi använder oss av ett löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista publiceringsdag.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
- Layouta affischer
- Redigera ritningar
- Kommunicera ut information till hyresgäster
Din profil
Vi söker dig som studerar på universitets- eller YH-nivå med en inriktning mot marknad, kommunikation eller PR eller annan likvärdig inriktning. Du ska ha möjlighet att arbeta 6 timmar per vecka och ett krav för tjänsten är att du har god förmåga att uttrycka dig enkelt, korrekt och lättförståeligt på svenska i tal och skrift. Du ska också ha grundläggande kunskaper i Indesign, Illustrator och Photoshop.
Som person tror vi att du som söker är självständig, kommunikativ och prestigelös. Du har ett öga för detaljer och trivs med administrativa arbetsuppgifter. Vi tror också att du har lätt för att samarbeta med andra, är initiativtagande men också strukturerad. Givetvis bidrar du med en positiv och härlig stämning till kollegor i din omgivning.
Om Clevry
I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.
Rekryteringsprocessen
Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.
Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på molly.hakansson@clevry.com. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)