OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu finns möjligheten för dig som är student att jobba deltid som Receptionist hos vår kund. Detta är en perfekt möjlighet för dig som är riktigt serviceinriktad, ordningsam och vill ha ett stabilt extrajobb vid sidan av dina studier. Sök tjänsten redan idag - urval sker löpande!
OM TJÄNSTEN
Som Receptionist kommer du att bemanna vår kunds reception på deltid under vardagar. I din roll kommer du att vara företagets ansiktet utåt där du alltid bemöter företagets anställda och besökare med ett välkomnande leende och riktigt bra service. I din roll kommer du ha varierande arbetsuppgifter men den röda tråden i ditt arbete är att vara allmänt behjälplig kring olika service- och administrationsrelaterade uppgifter. Några exempel på arbetsuppgifter är att hjälpa till med att hantera fakturor, bokningar, svara på frågor, ta emot besökare och lotsa dem rätt samt att se till att det är rent och snyggt i receptionen.
Arbetspassen kommer att variera mellan förmiddagar och eftermiddagar efter överenskommelse tillsammans med din arbetsledare - på så sätt har du möjlighet att anpassa dina jobbtider efter ditt studieschema. Receptionen är öppen mellan kl.8 - 16:30 så dina arbetspass kommer att förläggas i relation till dessa tider. I samband med start kommer du att ges en bra introduktion för att du så snabbt och smidigt som möjligt lär dig din nya roll.
Du erbjuds
* Ett meriterande extrajobb och möjligheten att knyta kontakter inför framtida arbetsliv
* En dedikerad och engagerad konsultchef som stöttar dig under ditt uppdrag
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
Du kommer att bistå kontoret med service och administrativ stöttning med arbetsuppgifter som bland annat:
* Hantera fakturor, bokningar och beställningar
* Vara behjälplig vid frågor
* Ta emot besökare
* Förbereda mat och tilltugg vid möten
* Hålla receptionen ren, snygg och presentabel
VI SÖKER DIG SOM
Vi söker dig som är
* Studerar vid en eftergymnasial utbildning om minst 50%
* Har erfarenhet av service
* Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska, då dessa används i det dagliga arbetet
Det är meriterande om du
* Studerar ingenjör eller Facility Management
* Har tidigare arbetat i reception, hotell/restaurang eller butik där du har vana av kundbemötande
* Har kunskaper i danska
Som person är du
* Serviceinriktad
* Öppen och välkomnande
* Ordningsam
Övrig information
* Start: v.25 juni
* Omfattning: Deltid, ca 50%
* Placering: Solna strand
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231