Student med erfarenhet från reception sökes till korttidsuppdrag

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Vi söker för kunds räkning en student som vill jobba extra som receptionist på deras huvudkontor i Vårby. Uppdraget sträcker sig över tre dagar, 10-12 maj, och kräver att du har tidigare erfarenhet av arbete i reception. För rätt person finns även möjlighet till att jobba extra under sommaren.

Omfattning
Heltid, 10-12 maj kl.08.00-17.00.
Tjänsten ingår i vår uthyrningsverksamhet, vilket innebär att du kommer vara anställd av Magna, men arbeta hos vår kund.

Kundföretaget
Vår kund är i grunden ett familjeägt bryggeri men har utvecklats till en av Sveriges största dryckesleverantörer. Företaget värnar om dryckeshantverket och har alltid dryckesupplevelsen i fokus. Bland produkterna hittar ett brett sortiment inom öl, vin, sprit och läsk. Företaget förenar starka traditioner med nytänkande och har idag ca 1000 medarbetare och en omsättning över 3 MDKR.

Företaget präglas av frihet, rak kommunikation och högt i tak. Här får du en varm och öppen arbetsplats där teamarbete är i fokus.

Din profil
Kompetenskrav:
Vi söker dig som är student och som har möjlighet att arbeta extra enligt tiderna ovan. Krav är att du tidigare arbetat i reception och känner dig trygg i att sköta sedvanliga receptionistsysslor. Du är en god kommunikatör och trivs med att ge effektiv och god service till företagets anställda och kunder.

Personliga egenskaper:
För att trivas och lyckas i denna roll ser vi att du är flexibel, positiv och kommunikativ person med en känsla för god service.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Emma Henriksen på emma.henriksen@magna.se. Vi tar inte emot ansökningar via mail.

Vårt företag
Vi är en samarbetspartner som hjälper företag att utveckla, utmana och förbättra organisationer inom bemanningslösningar och rekryteringsuppdrag. Vi hjälper våra kunder med allt ifrån juniora tjänster till chefs- och specialistroller. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Handel & Logistik, Industri.

Vi önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension.

Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!

Kontaktpersoner på detta företaget

Emma Henriksen

Louisa Björklund

Frida Bergman

Marcus Nilsson

Marcus Nilsson
076-6778778
Christian Vikander
070 512 49 15
Christian Vikander
08 - 121 502 04
Jessica Tollstoy

Johanna Lindholm

Ann-Sofie Widlund Stendalen
08-501 685 11

Sammanfattning

  • Arbetsplats: MAGNA AB
  • 1 plats
  • max 10 dagar
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillfälligt arbete, max 10 dagar
  • Publicerat: 3 april 2017

Besöksadress

Industrigatan 4A, Stockholm
None

Postadress

Industrigatan 4A
Stockholm, 11246

Liknande jobb


Administratör

Administratör

13 november 2024