OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en student som brinner för IT och vill ha ett kundfokuserat extrajobb vid sidan av dina studier? Då har vi den perfekta tjänsten för dig!
Conrad Elektronik är ett dotterbolag till Conrad Electronic, ett väletablerat tyskt familjeföretag inom teknik och elektronik, med verksamhet inom e-handeln. På deras kontor i Västra Hamnen i Malmö har de ett dedikerat team inom kundservice, försäljning och administration.
Som kundservicemedarbetare kommer du huvudsakligen att besvara inkommande e-post från både svenska och danska kunder, inklusive både företags- och privatkunder. Ärendena kan vara mycket varierande och kan omfatta allt från frågor om specifika produkter till ärenden som rör fakturor, leveranser och reklamationer. Rollen innebär även en del administrativt arbete i samband med hanteringen av ärenden i företagets ärendehanteringssystem.
Vi förväntar oss att du är tillgänglig för arbete minst 16 timmar i veckan. Arbetsdagarna är flexibla och kan i stor utsträckning anpassas efter din egen schemaläggning. Arbetstiderna följer vanliga kontorstider, måndag till fredag. Vi förväntar oss också att du är tillgänglig för arbete under sommarmånader samt under jul-ledigheten
Du kommer att erbjudas en noggrann introduktion och handledning inför arbetet, men efter det förväntas du vara självgående i dina arbetsuppgifter.
Du kommer vara anställd som konsult via StudentConsulting och uthyrd till vår kund under uppdragsperioden
Din profil
Vi söker dig som:
• Är student och har minst 1,5 år kvar av dina studier.
• Är noggrann, självgående och ansvarstagande.
• Har goda datorkunskaper och ett genuint intresse för teknik.
• Vi söker en konsult till den svenska marknaden samt en till den danska. Därmed är det mycket meriterande om du kan prata och skriva på danska.
Tidigare erfarenhet av kundservice och administration är meriterande, men det viktigaste är att du är engagerad och vill göra ett bra jobb. Du behöver behärska svenska i både tal och skrift, och det är en fördel om du också är flytande i danska. Om du har tidigare erfarenhet av ärendehanteringssystemet Zendesk är det också ett plus!
Vi genomför löpande urval och intervjuer, så tveka inte att ansöka redan idag!
Om företaget
Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com
Kontaktpersoner på detta företaget
Isabelle Karlsson
+46101224623
Emilia Johansson
+46101224597
Fredrik Åberg
+46101224864
Eleonor Åkerlund
+46101224638
Kristoffer Göthberg
+46101224670
Elin Wiberg Lif
+46101224569
Ida Holmer
+46101224433
Joel Rydström
+46101224243
Joanna Melander
+46101224629
Pontus Geijer
+46101224584