OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad.
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag på deltid. Du blir anställd hos Bravura och arbetar som konsult hos Intrum. En förutsättning för tjänsten är att du kan arbeta minst 10h i veckan, samt fler dagar de första veckorna som utbildning sker.
Om företaget:
Intrum är ett välkänt kredithanteringsföretag. Deras uppdrag är att skapa en sund ekonomi i samhället. De är verksamma runt om i Europa med omkring 8000 anställda i 27 länder. Företaget finns på flertalet orter i Norden och Sverige. I Sverige arbetar det omkring 450 medarbetare, och runt 200 på kontoret i Göteborg. Intrums arbetsplats består av en familjär och målinriktad stämning. Nu letar vi efter en person som vill vara en del av deras avdelning på Front Office. I Göteborg sitter de i nyrenoverade stilrena lokaler, centralt beläget med bra förbindelser.
Arbetsuppgifter:
Som Inkassorhandläggare sitter du i hjärtat av verksamheten och har den viktiga uppgiften att hjälpa människor till en sund ekonomi med syfte att bli skuldfria. Fokus för denna roll ligger på att ta emot inkommande och utgående samtal från slutkunder, främst via telefon men även via mejl. Det kan stundvis vara en utmanande uppgift och ställer höga krav på din förmåga att bemöta personer på ett respektfullt och empatiskt sätt.
Du erbjuds en grundutbildning inom inkasso för att lära dig hur ärenden ska hanteras och du får även lära dig företagets arbetssätt och system. Du arbetar tillsammans med andra i samma roll som dig, som värdesätter samarbete, att ha roligt och utvecklas tillsammans.
• Hantera inkommande och utgående samtal till kunder
• Hjälpa kunder till en sund ekonomi genom hög service och ödmjukhet
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%, samt minst 1 år kvar av studier
• Meriterande med tidigare erfarenhet inom service, försäljning eller vård- och omsorg
• God system- och datorvana
• Obehindrade kunskaper i svenska och engelska, muntligt som skriftligt
• Meriterande med övriga språkkunskaper
Vi söker dig som är en social kameleont och som drivs av att hjälpa människor. Du älskar utmaningar och är serviceorienterad, samtidigt som du har skinn på näsan och kan hålla dig lugn i situationer med upprörda kunder. Har du jobbat med service och vet precis hur du får kunder att känna sig trygga och våga öppna sig så är det helt klart ett plus. Du tycker det är viktigt att ha roligt på jobbet och värdesätter härlig sammanhållning med en stark tävlingsanda.
Övrig information:
Start: Mitten på oktober
Plats: Johan Willins gata 6, Göteborg
Lön: Marknadsmässig timlön
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund