OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MSX International är ett globalt företag som erbjuder konsulttjänster inom fordonsbranschen inom affärsutveckling men också genom outsourcade helhetslösningar. Vi är stolta över vårt team av experter som levererar mätbara resultat med hög kvalité och bidrar till företagets vision att bli ”partner of choice” för alla våra kunder och intressenter.
MSX International söker nu en student för att arbeta med kundservice för Ford Motor Company Sverige som under kortare tid kan avlasta ordinarie personal. I rollen som kundservicemedarbetare handlägger du dagligen ärenden i ett ärendehanteringssystem där dator och telefon är dina främsta arbetsredskap. Syftet med tjänsten är att ge Ford Motor Companys kunder förstklassig service.
Tjänsten som kundservicemedarbetare passar dig som är van vid att hantera ärenden via telefon och mejl som har ett fordonsintresse och som brinner för att ge förstklassig service.
Omfattning och Arbetsplats:
Placering i Göteborgsområdet. Anställning sker hos oss på MSX International. Vi erbjuder en deltidsanställning motsvarande 25% där arbetet sker dagtid måndag – fredag med tillträde snarast eller enligt överenskommelse.
Arbetsuppgifter:
• Svara professionellt på kundernas frågor via email och telefon.
• Säkerställa svar/lösning på kundernas frågor/klagomål kring bilägarskapet.
• Samarbeta med återförsäljarna för klargörande i olika specifika ärenden.
• Driva vidare eller eskalera ärenden som inte kan lösas i kundkontaktcentret.
• Logga och bearbeta data i kundens CRM system.
Är du den vi söker?
Vi söker dig som är en duktig problemlösare samt arbetar strukturerat och självgående i de uppgifter du tar dig an. Då du kommer att mycket externa kontakter ser vi även att du är duktig på att kommunicera. Tjänsten passar dig har erfarenhet från arbete med administration och kundservice alternativt erfarenhet inom fordonsbranschen. Erfarenhet från arbete i kundrelationscenter är stark meriterande. Vi ser också att du talar och skriver svenska samt engelska obehindrat samt har goda IT kunskaper.
Vi erbjuder:
Som kundservicemedarbetare kommer du att arbeta i en varierande och stimulerade miljö. För rätt person är detta en unik möjlighet kunna påverka resultatet för märket och återförsäljarnätet.
I rollen kommer också att vara en viktig del i ett dynamiskt, kunnigt och dedikerat team såväl hos kund som hos MSXI. MSXI har kollektivavtal, erbjuder friskvårdsbidrag och personalförmåner.
Ansökan:
Stämmer detta in på dig? Ansök redan idag! Alla ansökningar behandlas löpande.
För frågor kring tjänsten, vänligen kontakta:
Josefine Regnér, + 46 31 337 88 44, Recruitment Specialist, MSX International
Kontaktpersoner på detta företaget
Recruitment Coordinator & HR assistant Ninni Andersson
+46 (0)31 337 88 54
HR-Manager Bodil Carlsen
+46 (0)31 337 88 43
HR Manager Anders Thor
+46709227627
Team Leader Yashar Maleky
0046 (0)768 79292
Recruitment Specialist Helen Rubin
0709-227627
Recruitment Specialist Helen Rubin
+46(0)709-227627
Account Manager Predrag Bojanic
+46 (0)704 174266
Recruitment Specialist Helen Rubin
031-3378840
Recruitment Coordinator & HR assistant Ninni Andersson
+46 (0)31 337 88 54
Recrutiment Specialist Josefine Regnér