OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om uppdraget
Vi söker en tillfällig resurs för avlastning under arbetstopp på initialt 4 månader på vår kunds kontaktcenter, med god möjlighet till ytterligare förlängning.
Dina arbetsuppgifter
Kontaktcenter ingår som en sektion inom avdelningen för kommunikation och är en första ingång i kontakten med verksamheten. Funktionen syftar till att ge medlemmarna (förtroendevalda och tjänstepersoner i kommuner och regioner) likvärdig och bra service samt bidra till att effektivisera verksamheten internt.
Som handläggare på kontaktcenter har du varierande arbetsuppgifter och du erbjuder service via olika kontaktytor såsom telefoni, e-post och ärenden genom kontaktformulär. Du arbetar även med att kontinuerligt utveckla rutiner och arbetssätt, både internt på kontaktcenter samt i kontakten med sakkunniga på de olika avdelningarna. Ditt bidrag och engagemang i detta arbete är mycket viktigt.
Alla medarbetare på kontaktcenter har ett gemensamt serviceuppdrag till dem som kontaktar organisationen. Det innebär att i första linjen ge service, besvara frågor samt koppla vidare samtal. Kontaktcenter hanterar ärenden inom samtliga sakområden; exempelvis frågor inom arbetsgivarpolitik, demokrati, hälso- och sjukvård, skola, integration, samhällsplanering, ekonomi och juridik. Det är främst medlemmarna som kontaktar oss men det kommer även frågor från Regeringskansliet, myndigheter, organisationer, företag och privatpersoner. I arbetet ingår även att stödja medlemmarna och ge service när de använder system, webbplattformar och tjänster som tillhandahålls. Du kommer med stöd av en kunskapsdatabas hjälpa och vägleda dem som kontaktar organisationen. Många ärenden hanterar du självständigt, andra löser du tillsammans med kollegor på kontaktcenter eller skickar vidare till sakkunnig handläggare på andra avdelningar.
Dina kvalifikationer
- Pågående akademiska studier, minst ett år kvar innan examen
- Erfarenhet av kundmöte/servicefunktion via telefon och mejl
- God social kompetens
- God svenska, i tal och skrift
Som person är du är lugn, positiv, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande, både i telefon och i skrift. Du har ett genuint intresse för samhällsfrågor och du värdesätter jämställt bemötande och service och vill verka för en inkluderande arbetsmiljö.
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Alice Karlsson, alice.karlsson@bemannia.se / 070 887 96 00.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Kontaktpersoner på detta företaget
Annahita Yassarati
Kristina Fransson
Alexandra Lindholm
Linda Solini
Malin Strandberg
Lisa Målberg
David Målsäter
Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe
Erika Hansson