OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du student och söker efter ett flexibelt extrajobb att kombinera vid sidan av studierna? Har du dessutom en god känsla för detaljer och struktur samt ett sinne för service? Då kan tjänsten som kontorsassistent till globala konsultbolaget Analysys Mason vara något för dig!
OM TJÄNSTEN
Analysys Mason är ett av världens ledande konsultbolag inom telekom, media och teknik och arbetar med operatörer, investerare och offentliga aktörer inom branschen. De har kontor både i Stockholm och Lund samt ett flertal platser runtom i världen och arbetar till ungefär lika stora delar på den svenska marknaden som på den internationella.
Till Analysys Masons kontor i Stockholm söker vi nu en kontorsassistent som har möjlighet att arbeta 1-2 dagar i veckan för att hantera administration samt säkerställa att kontoret är i bästa skick. Vilka dagar och tider man väljer att arbeta är relativt flexibelt och tjänsten passar därför dig som söker ett meriterande extrajobb att kombinera vid sidan av studierna.
För den här tjänsten lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. För att lyckas väl i rollen ser vi därför att du besitter en god social och kommunikativ förmåga. Du har ett öga för detaljer och en känsla för ordning och reda. Vidare har du förmågan att arbeta självständigt och ta egna initiativ samt hugga tag där du ser att det behövs.
Du erbjuds
- En engagerad konsultchef från Academic Work som kommer stötta och coacha dig i din fortsatta karriär
- Möjligheten att utöka ditt kontaktnät inom TMT-sektorn och på sikt öka chansen till nya karriärsmöjligheter internt på bolaget
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
I rollen som kontorsassistent kommer arbetsuppgifterna framförallt handla om att administrativa arbetsuppgifter samt ge högkvalitativ service till såväl medarbetare som besökare samt säkerställa att kontoret ser snyggt och prydligt ut.
* Enklare fakturahantering och övrig kontorsadministration
* Ansvar för inköp av frukost, fika eller annan typ av catering vid möten och konferenser
* Säkerställa att kontoret ser välkomnande ut
* Hantera inköp och administration av datorer, mobilabonnemang eller liknande
* Vid behov stötta kontoret i Lund med administrativa uppgifter
VI SÖKER DIG SOM
- Studerar på minst 50% på högskola eller universitet med minst 1 år kvar av studierna
- Har tidigare arbetslivserfarenhet inom service/admin
- Har grundläggande kunskaper i Excel
- Har goda kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift
Det är meriterande om du har
- Studerar en utbildning inom ekonomi, IT eller teknik
- Har tidigare erfarenheter från en liknande roll
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Målmedveten och självständig
- Ansvarstagande och serviceinriktad
Övrig information
- Start: Omgående
- Omfattning: 1-2 dagar i veckan, flexibelt vid val av dagar och tider
- Långsiktighet: Långsiktigt konsultuppdrag på deltid
- Placering: Sankt Eriksgatan 63, Kungsholmen i Stockholm
Vår rekryteringsprocess
Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Vill du läsa mer om Analysys Mason? Klicka här!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231