OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du nyfiken på att få en inblick i en organisation med internationella samarbeten? Är du också prestigelös och nyfiken, och trivs med ordning och reda? Just nu söker vi en student på deltid som ska stötta i administrativa uppgifter och i receptionen. Detta är en möjlighet för dig som student att få en unik inblick i hur mellanstatliga organisationer verkar och en roll att växa i.
OM TJÄNSTEN
Detta är en otroligt bred roll där du kommer i många lägen vara ansiktet utåt och din förmåga att hålla dig professionell kommer vara av största vikt.
Dina arbetsuppgifter kommer att variera i svårighetsgrad och för att trivas i rollen bör du vara införstådd och trygg med det faktumet. Du behöver också gilla att arbeta i grupp och ha ett öga för detaljer, samtidigt som du även behöver ha känsla för service och tycka om att träffa människor. Arbetstiderna varierar mellan 08.30-17.00, med 60 min lunch och vissa dagar kan du jobba halvdagar då passen endast sträcker sig till lunchtid.
Vi ser gärna att du har flexibla studier då behovet och timmarna varierar från heltid till deltid hos vår kund. Vi räknar med att din onboarding börjar 25 november och under perioden 5 december till 18 januari kommer vår kund att behöva dig på plats, mer eller mindre varje dag.
Du erbjuds
- Flexibelt arbete med stor chans till extra timmar
- Möjlighet till att växa i rollen och med tiden få mer ansvar
- Stöttning och rådgivning inför fortsatta arbetslivet
- Ett sammansvetsat och hjälpsamt team på plats
- En dedikerad konsultchef som gärna stöttar dig i din karriär
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Reception, front desk (mail och telefon)
* Trivsel på kontoret - du ansvarar för att allt ser fint ut för besökare och kollegor
* Hantering av fakturor och post
* Förberedelser och iordningställande inför konferenser och möten
* Diverse kontorsplock, kaffe och fika mm
VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare arbetat som receptionist, office coordinator eller i en liknande roll
- Studerar på universitet eller motsvarande lärosäte med minst 12 månader kvar av dina studier
- Har goda språkkunskaper i engelska och svenska då intern och extern kommunikation främst sker på engelska men svenskan behövs för att klara av de dagliga uppgifterna
Det är meriterande om du har
- Tidigare erfarenhet av enklare fakturauppgifter, hantering av post eller reseräkning
- Flexibla studier i form av att du studerar på distans eller motsvarande upplägg
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Samarbetsinriktad och prestigelös
- Serviceinriktad och flexible
- Diskretion
Vår rekryteringsprocess
Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231