Arbetsbeskrivning
Är du på jakt efter ett givande och socialt extrajobb vid sidan av studierna? Då kan uppdraget som Office Coordinator hos techbolaget Syncron vara något för dig. I rollen kommer du ansvara för att kontoret är i fint skick samt att alla medarbetare får en god service. Vi söker dig som är serviceinriktad och har förmågan att ta egna initiativ.
OM TJÄNSTEN
Syncron är ett globalt techbolag som utvecklar och säljer världsledande SaaS-lösningar inom service och eftermarknad till välkända bolag inom tillverkningsbranschen. För Syncrons räkning söker vi nu en Office Coordinator på deltid som kommer att ansvara för att huvudkontoret i cetrala Stockholm är i fint skick och ser välkomnande ut men även för att kontorets medarbetare får en god service.
Vi söker dig som kan börja i januari och som har möjlighet att arbeta cirka 10-15 timmar i veckan där du ges en stor flexibilitet vid val av arbetstider, med en önskan om att kan arbeta många onsdagar (förmiddagar). I detta uppdrag stöttar du som vikarie för en längre period och längden på uppdraget förväntas pågå under 4-5 månader tills ordinarie personal är tillbaka.
Du erbjuds
- Ett meriterande extrajobb att kombinera vid sidan om studierna
- Ett kontaktnät på ett branschledande, globalt techbolag
- Goda erfarenheter av arbete bestående av service och administration
- En engagerad konsultchef som kommer stötta och coacha dig i din fortsatta karriär
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Ordna frukost samt ansvara för matbeställningar och påfyllning av varor
* Hantera post och fakturor
* Vara kontaktperson gentemot kontorets fastighetsägare
* Ansvara för inköp av kontorsmaterial
* Hantera passerbrickor och larmkoder
* Ansvara för att det ser fint och välkomnande ut på kontorets allmänna ytor
* Stötta vid olika events, t ex vid AW:s, större möten och liknande
* Kommunicera kontorsrelaterad information till anställda
VI SÖKER DIG SOM
För att passa i rollen är du en social person med sinne för service. Du gillar att vara spindeln i nätet och lämnar inga lösa trådar i ditt arbete, och du har alltid har kontoret och kollegornas bästa top of mind. Du är dessutom bekväm i en roll med ansvar och har ett sinne för ordning och reda. För att bli långsiktig ser vi också att du vågar ta egna initiativ och arbeta självständigt.
Skallkrav:
- Studerar på minst 50% på högskola eller universitet med minst 1 år kvar till examen
- Har tidigare arbetslivserfarenhet av service och/eller administration
- Har goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift då intern och extern kommunikation sker på båda språken
Det är meriterande om du har
- Tidigare erfarenhet av en liknande roll som Office Coordinator/receptionist
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Självgående och initiativtagande
- Social och serviceminded
- Flexibel och ansvarstagande
Vår rekryteringsprocess
Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs gärna mer här
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231